בדיקת שמיעה און ליין | צילום: PHONAK
בדיקת שמיעה און ליין | צילום: PHONAK

בדיקות סינון שמיעה און ליין וללא עלות

חברת סונובה ישראל (לשעבר שטיינר מכשירי שמיעה) משיקה בדיקות סינון שמיעה און ליין דרך לינק המופיע באתר החברה, המאפשרת לכם לעשות את השלב הראשון בתהליך זיהוי ליקוי שמיעה בבית

פורסם בתאריך: 9.6.21 22:39

חוש השמיעה הוא מהחשובים ביותר ובלעדיו ההתנהלות בחיי היום יום מאתגרת מאד. תחום בדיקות השמיעה השתכלל מאוד בשנים האחרונות ועם השקת בדיקת סינון שמיעה און ליין כבר אין צורך להגיע פיזית למכון השמיעה על מנת לבחון את שמיעתך. בדיקת סינון אונליין מאפשרת לעשות את השלב הראשון בתהליך זיהוי ליקוי שמיעה כבר בבית.

באמצעות טכנולוגיה ייחודית שפיתחה חברת Phonak בשיתוף רשת שטיינר מכשירי שמיעה, ניתן לבצע בדיקת שמיעה באמצעות שימוש באינטרנט בחמש דקות בלבד וללא כל עלות.

חשוב להדגיש, שהבדיקה לא מחליפה בדיקת שמיעה במכון שמיעה או ביקור אצל רופא א.א.ג, אלא מהווה אינדיקציה ראשונית למצב השמיעה שלכם. כמו כן, לא מתבצע איסןף נתונים אישיים במהלך הבדיקה ופרטיות הנבדקים נשמרת (בהמשך התהליך תוכלו לבחור אם לשתף את פרטיכם האישיים במידה ותרצו).

תהליך בדיקת השמיעה און ליין מורכב משלב הכנה קצר וממספר צעדים פשוטים ואינטואיטיביים. ראשית, מומלץ למצוא במידת האפשר אזור שקט ונעים בבית, כך שלא תחוו הפרעות בזמן הבדיקה. כך תוכלו לבצע את הבדיקה על הצד הטוב ביותר ולקבל תוצאות אמינות. שנית, כדאי לחבר אוזניות למחשב או לטלפון על מנת שתוכלו להצליח לשמוע היטב את ההוראות.

במהלך הבדיקה, המערכת משמיעה צלילים בתדרים שונים ואתם תתבקשו להגיב בכל פעם שאתם שומעים צליל. בתום הבדיקה תקבלו תוצאות והנחיות בנוגע לצעדים הבאים שכדאי לנקוט במידה ואותרה פגיעה בשמיעתכם.

רותי שרון, קלינאית התקשורת הראשית של חברת שטיינר:

"לאנשים יש נטייה לדחות את הטיפול בליקוי שמיעה, אפילו במשך שנים, מרגע הופעת הליקוי ועד הפנייה לקבלת סיוע. במהלך זמן זה, יש לליקוי השמיעה הלא משוקם השלכות רבות, לדוגמא: הפחתה באיכות החיים, הכבדה על המשאבים הקוגניטיביים שלנו על חשבון תפקודי זיכרון למשל, הימנעות מקשרים חברתיים ואירועים הדורשים תקשורת, ועוד. ביצוע בדיקת סינון שמיעה תאפשר לכל אחד לדעת, תוך חמש דקות, מה מצב שמיעתו והאם המצב מחייב בדיקה מעמיקה יותר אצל רופא א.א.ג ומכון שמיעה, וכך נוכל להתחיל לטפל מוקדם יותר ולהימנע, עד כמה שאפשר, מההשלכות השליליות של ליקוי השמיעה".

לינק חינמי לבדיקת שמיעה און ליין:

http://bit.ly/Steiner_Hearing_Testing


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר