אילנית ביטון (צילום: דוברות כללית)
אילנית ביטון (צילום: דוברות כללית)

בריא להכיר: אילנית ביטון, המנהלת החדשה של צוות האחיות במרכז לבריאות האישה בזבולון

ויש לה מסר חשוב לנשים: "בחרו בעצמכן בכל יום מחדש. אישה מאושרת היא אימא ורעיה מאושרת. אל תוותרו על החלומות שלכן עם תירוצים שאין זמן. לא לפחד לנסות ולהעז"

פורסם בתאריך: 21.5.24 14:54

אילנית ביטון (40), מתגוררת בקרית מוצקין, בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון ובעלת קורס על בסיסי במיילדות וגינקולוגיה.

את דרכה בכללית החלה אילנית כסטודנטית לסיעוד בבית החולים סורוקה מקבוצת כללית והמשיכה לעבוד בבית החולים גם לאחר שסיימה את התואר הראשון והשני. לאחר 12 שנים בבית החולים, שילבה עבודה במרפאות הקהילה, ולימים ניהלה מרפאת נשים בנווה זאב שגדלה והפכה למרכז בריאות האישה של כללית בעיר.

"את אהבתי לתחום הסיעוד גיליתי עוד בילדות, כשהייתי מאושפזת בבית חולים בגיל 5. במהלך האשפוז שיחקתי עם האחיות, שנתנו לי להרגיש ממש חלק מהצוות ולהתנסות בכלי עבודתן כמו מבחנות, תחבושות ועוד. במהלך לימודי בתיכון, כחלק מתוכנית המחויבות האישית, התחלתי להתנדב במד"א והמשכתי את ההתנדבות גם בתקופת הצבא כשתפקדתי כחובשת בבה"ד 6 (בסיס לוגיסטיקה)", היא מספרת.

 

 

לאחרונה, החליטה אילנית לחזור לצפון, למקום הולדתה, והגיעה לכללית מחוז חיפה וגליל מערבי לתפקיד מנהלת הסיעוד במרכז בריאות האישה בזבולון. תחת ניהולה ישנן 10 אחיות המעניקות שירותי ליווי הריון, סיכוני הריון, בדיקות מעבדה וסקר, פוריות, מיון נשים, מידע גנטי ועוד.

"מה שמניע אותי בעבודה היא האהבה שלי למקצוע ולתחום הגינקולוגיה והמיילדות, תחושת הסיפוק מהעבודה והתגובות החיוביות מהמטופלות גורמות לי להגיע לעבודה עם חיוך בכל בוקר", מוסיפה אילנית.

במרכז בריאות האישה בזבולון, בניהולו של ד"ר דוד איסקוב, ניתנים שירותי רפואת נשים, מיילדות וגינקולוגיה, פוריות, צוואר רחם, ליווי היריון בווידיאו, ליווי היריון פרונטלי, סיכוני היריון, בדיקות מעבדה, כמו: סקר ראשון ושני והעמסת סוכר (GTT), זריקות וחיסונים לנשים הרות, ועוד.

"אני מברך על כניסתה של אילנית לתפקיד. היא בעלת ניסיון רב בתחום, ואין לי ספק שהיא תשתלב במרכז. אני מאמין שביחד נוכל להמשיך לשפר את השירותים שאנו מציעים לנשים באזור, ולספק להן את הטיפול והשרות הטובים ביותר" בירך ד"ר  איסקוב.

"המסר שלי למטופלות הוא לבחור כל יום מחדש בעצמכן. אישה מאושרת היא אימא ורעיה מאושרת. אל תוותרו על החלומות שלכן עם תירוצים שאין זמן. לא לפחד לנסות ולהעז", מסכמת אילנית.

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר