מתווכים מומלצים בחיפה (מאגר תמונות Shutterstock)
מתווכים מומלצים בחיפה (מאגר תמונות Shutterstock)

כך קונים היום בית בעיר

מומחים מסבירים מה חשוב לדעת על שוק הנדל"ן וכיצד בוחרים משרד תיווך איכותי ואמין שיפעל לטובת הלקוח, כמו גם כיצד המתווכים מתאימים ללקוחות את הנכסים הרלוונטיים ביותר עבורם

פורסם בתאריך: 3.9.18 14:04

אלדר ישראלי

אלדר ישראלי, מתווך ויועץ נדל"ן בחיפה, עוסק בתחום מזה 4 שנים. הוא בוגר החוג למשא ומתן של הטכניון ובעל תעודת מגשר מאוניברסיטת חיפה, זכיין שותף בחברת פתרונות נדל"ן – חלק מקבוצה רחבה של חברות אשר כל אחת מתמחה בתחומה: שיווק פרויקטים, יזמות והתחדשות עירונית, נדל"ן מסחרי, השקעות בין לאומיות, והן יוזמת את מוצר הכוורת אשר מאגד את כלל בעלי המקצוע בנדל"ן תחת קורת גג אחת. מנהל את אזור נווה שאנן, מהשכונות הגדולות והצפופות בארץ, ומומחה להשקעות בנדל"ן בארץ ובעולם.

"אנשים צריכים למצוא מתווך מקצועי, ישר ואמין, כדי להבטיח את הצלחתה של עסקת חייהם". הוא אומר.

כיצד אתה רואה את עולם הנדל"ן?

"עבודת התיווך היא עבודה מאוד מתגמלת נפשית ופיננסית. אין סיפוק גדול יותר מלדעת שאתה לוקח חלק פעיל בהעברת משפחה למקום שיותר טוב לה או עוזר למשקיע לייעל את כספו. בפועל, העבודה מאוד קשה ודורשת מאמץ פיזי ומנטלי, פגישות עם לקוחות, ניהול משא ומתן, התנהלות בירוקרטית בעירייה, הצגת נכסים בשעות לא סבירות והתמודדות שוטפת מול כל פלחי האוכלוסייה".

מהו השירות הייחודי שאתה מספק ללקוחותיך?

"ראשית, חשוב לזכור כי אנחנו מתעסקים בבתים שהם לרוב הנכס הפיננסי בעל הערך הגבוה ביותר שיש לאדם. כאיש מקצוע אשר זוכר את הפרט החשוב הזה, אני עורך תחילה היכרות עם הלקוח ומברר את צרכיו. אם זה מוכר שרוצה למכור אני מברר מאיזה סיבה הוא רוצה למכור?, כמה כסף ואם בכלל הוא מתכוון להוסיף? מה טווח הזמן שלנו? וכדומה. אם הלקוח הוא רוכש, יש להבין מה הוא בעצם מחפש ולאיזה צורך, על מנת להתאים לו דירה במגבלות התקציב הנכון ועל פי המיקום שיענה על דרישותיו. חשוב להסביר לרוכשים את כל התהליך והעלויות הנוספות כגון מסי רכישה, שיפוץ וכד'".

כיצד אתה מתאים את הנכס הספציפי ללקוח?

"ישנם שני סוגי לקוחות כאלה שמחפשים נכס למגורים לעומת משקיעי נדל"ן. את המשקיעים אני מזמין אליי למשרד על מנת להבין מהם בשיחה פרונטלית מה הם מחפשים בהשקעה, מה הרווח אשר הם מצפים להרוויח, האם הם מחפשי עסקאות תשואה או "אקזיט" – על מנת שאוכל להתאים להם נכס מתאים ממגוון הנכסים שלנו בארץ ובעולם. את צרכי הלקוחות המחפשים דירה למגורים אני מנסה להבין בשיחה אישית, ללמוד את התקציב שלהם, כמה נפשות הם, היכן הם עובדים? וכד', על מנת להתאים את האזור, הקומה, והנכס בדיוק לפי הצורך שלהם".

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאתר האינטרנט

כתובת המשרד: מוריה 52, מרכז הכרמל, חיפה.

טלפון:054-2299280

אלדר ישראלי

אלדר ישראלי (צילום: Alonis – אלון ישראל)


משרד מוסקוביץ נכסים 

כלל הנתונים המחקריים מראים כי העיר חיפה הפכה ליעד מבוקש בקרב משקיעים בשנים האחרונות וממשיכה לשמור על מעמדה. בשנים האחרונות זכתה חיפה לאוכלוסיה מחודשת, ועל אף שמחירי הדירות בישראל זינקו בשנים האחרונות, בחיפה תוכלו למצוא נכסים יפיפיים ובסכומים נמוכים ביחס לערים אחרות.

משרד מוסקוביץ נכסים מתמחה בדירות להשקעה, בגיוסי דירות להשקעה ולווי משקיעים. המשרד המשפחתי קיים משנת 2005 בבעלותו וניהולו של עמיחי מוסקוביץ – המנכ"ל. עוז מוסקוביץ הוא מנהל סניף שפרינצק ויועץ בכיר לדירות להשקעה.

מהו הפוטנציאל הגדול למשקיעים בחיפה?

"ראשית, האוכלוסיה השתנתה באופן דרסטי בשנים האחרונות. הפשע ירד עד כדי כך שמוגר כמעט לחלוטין. אנו רואים יותר ויותר זוגות צעירים שרוכשים דירות בעיר, והמשרד שלנו אחראי לשתי שכונות מתחדשות הממוקמות על הים – קריית שפרינצק וקריית אליעזר שהן בתנופה אדירה של בנייה – התחדשות עירונית, פינוי-בינוי, תמ"א 38 ובניינים חדשים. מלבד זאת, המחירים לדירות בחיפה יחסית לערים אחרות בישראל עדיין נמוכים, וזה הזמן הטוב ביותר לקנות ולהשקיע."

מהם האתגרים בתחום לווי ההשקעות בנדל"ן בכלל ובחיפה בפרט?

"האתגרים במקצוע הם ירידת שוק נדל"ן והקפאת השוק מבחינת משקיעים, ישנה עלית מחירים מוגזמת ואנו מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים ומתווכים בחיפה עושים עבודה קשה מאוד כדי להצליח לאתר את הדירות הטובות ביותר להשקעה עבור הלקוחות שלנו. כל היבט השיווק השתנה, אם פעם היו מפרסמים רק בלוחות מודעות, הרי שכיום כל השיווק כמעט נעשה ברשתות החברתיות בפייסבוק, באינסטגרם, ויש להתמקצע בנושא. השיח הפך להיות יותר אישי עם הלקוח. הוא מצריך פניות טלפוניות ושיחות פנים אל פנים, גם לצורך היכרות ראשונית".

כיצד מתאימים ללקוח נכס שמתאים לצרכיו?

"אנו מקיימים פגישות עם הלקוח, לומדים את רצונותיו וצרכיו, מה הוא מחפש ובמה הוא מעוניין ומתוך היכרות שלנו עם השוק אנו יודעים להתאים לו נכס להשקעה שיענה על הצרכים ויהיה לשביעות רצונו".

מהם הערך המוסף שאתם מספקים ללקוחותיכם?

"אנו מכירים את השוק מבפנים. מאחר ואנו יושבים בחיפה והמשרדים שלנו ממוקמים בתוך השכונות המתחדשות, אנו יודעים כל פרט ופרט, כל נכס חדש שמשתחרר וכל פוטנציאל איכותי להשקעה. אנו מכירים את רוב בעלי הדירות, הקונים והמוכרים ויש לנו קשר אישי איתם, שמספק יתרון בכך שהם פונים אלינו כשהם לקראת מכירה ויש לנו "זכות ראשונים". מבחינתנו, הלקוח הוא הכל. הוא עומד בראש ותפקידנו לספק את צרכיו ככל האפשר".

קישור לאתר
טלפוון ליצירת קשר 052-4066604
קישור לדף הפייסבוק

 

עוז מוסקוביץ'

עוז מוסקוביץ'

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר