מסעדת דולפין סגורה (צילום: בועז כהן)
מסעדת דולפין סגורה (צילום: בועז כהן)

איציק חנוך, השף והבעלים של מסעדת דולפין, הלך לעולמו

איציק חנוך נפטר אמש בגיל 66 בתום מאבק במחלה. בחודש שעבר הודיעו הוא ורעייתו אילנה על סגירתה של המסעדה לצמיתות בשל מצבו הבריאותי, לאחר כ-50 שנות פעילות

פורסם בתאריך: 8.5.24 08:33

איציק חנוך, השף והבעלים של מסעדת דולפין המיתולוגית בבת גלים, הלך לעולמו אמש (שלישי) בגיל 66 לאחר מאבק במחלה. בחודש שעבר הודיעו חנוך ורעייתו אילנה, שניהלה את המסעדה ביחד איתו, על סגירת המסעדה לצמיתות בעקבות מצבו הבריאותי.

את דולפין הקימו חיים ועדינה חנוך, הוריו של איציק, בשנות ה-70. חיים היה ימאי בצי הסוחר ומשם שאב את ההשראה לשם המסעדה. לימים בנו החליף אותו והיה אמון על האוכל במקום. במשך שנים הקפידו איציק ואילנה לשמור על העיצוב המקורי של המסעדה עם קירות העץ ועם אוסף הפריטים מעולם הים שמילאו את החלל, כשהאקווריום הגדול השלים את האווירה. וכך, שמורה כמו במנהרת זמן, היתה דולפין בין המסעדות הבודדות ששרדו את השנים בשכונה.

 

 

האיכות הקולינרית שעליה הקפיד חנוך לאורך השנים יצרה לדולפין קהל של לקוחות קבועים. לא פעם ניתן היה לראות במסעדה שרים, חברי כנסת וראשי ערים שהגיעו להתענג על המנות.

"בעל כורחנו המסעדה נסגרה בעקבות מצבו הבריאותי של איציק, והיא לא תיפתח בעתיד", אמרה אילנה כשסיפרה על סגירתה של דולפין, "נתגעגע לכל הלקוחות היקרים והנאמנים שלנו שהפכו ברבות השנים למשפחה. במשך עשורים הם ליוו אותנו, והם יחסרו לנו כמו שאנחנו נחסר להם".

ההלוויה תתקיים היום (רביעי) בשעה 13:30 בבית העלמין שדה יהושע, שער תמר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיפאית

    יהי זכרו ברוך בתור ילידת בת גלים היינו אוכלים שם רבות…נתגעגע

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר