ארוחות בוקר בקריות. תמונה ממאגר Shutterstock

ארוחות בוקר בקריות שכדאי לכם להכיר

אין כמו ארוחת בוקר טובה, שתאגור לכם אנרגיות ליום העמוס העומד בפניכם. אך היכן תוכלו למצוא ארוחות בוקר עשירות וטעימות, שיפתחו לכם את היום כמו שצריך? לשם כך, הכנו עבורכם רשימה של מסעדות מומלצות באזור הקריות, אשר מציעות ארוחות בוקר מפנקות במחירים שווים לכל כיס

פורסם בתאריך: 5.3.19 15:44

"מילקה קפה קריון" – הטופ של ארוחות הבוקר

כמה פעמים שמעתם את המושג "ארוחת בוקר מפנקת"? בדרך כלל מדובר במנה מאוד מצומצמת ואם תרצו לקבל תוספת כלשהי, תצטרכו לשלם. מסעדת "מילקה קפה" החליטה לשבור את הדפוס המעצבן הזה, ובנתה עבורכם ארוחות בוקר מפנקות. באמת מפנקות.

"מילקה קפה קריון" הוא בית קפה בוטיקי , המתחלק לשני אזורים: בית קפה המציע מגוון רחב של מנות מיוחדות וקינוחים עמוסים בכל טוב ובר עשיר במשקאות ייחודיים. החלוקה הזו, מביאה לידי ביטוי את תפיסת העסק, השואפת להעניק ללקוח חוויה ייחודית ומעוררת חושים. ישבנו על קפה עם אודי ויניב, בעלי המקום, על מנת לשמוע על האמונות הייחודיות של "מילקה קפה קריון".

מה הייחוד בארוחות הבוקר שלכם?

"אצלנו מקבלים הכל מהכל.. יש לנו מגוון עצום של ארוחות בוקר, כשגולת הכותרת של התפריט באה לידי ביטוי בארוחת הבוקר 'המפנקת'. הארוחה הזו כוללת שתי ביצים לבחירה, שלושה סוגי לחמים, שתייה חמה, מיץ טבעי, מיני מאפינס, טריו סלטים ושתי תוספות, לצד 12 מטבלים שונים שהשף המוכשר שלנו, עופר, מכין במקום. חשוב לציין שהקפה שלנו הוא קפה 'מאורו' איטלקי ואיכותי, אשר זוכה להצלחה ולמחמאות רבות בקרב רובו המוחלט של הלקוחות. 'המפנקת' זו מנה שהמטרה שלה היא פשוט ליהנות, מבלי לחשוב על הכסף".

ארוחת בוקר זוגית- "המפנקת". "מילקה קפה". צילום: מיכאל תומרקין.

ארוחת בוקר זוגית- "המפנקת". "מילקה קפה". צילום: מיכאל תומרקין.

מהו הקסם של "מילקה קפה"?

"האורחים שמגיעים אלינו נהנים, מהמבנה הייחודי של המסעדה. נוסף על מתחם בית הקפה הרחב שלנו, ניתן למצוא אצלנו את ה'מילקה בר', אשר מציע אווירה חיה ובועטת הנמשכת לאורך כל שעות היממה. המתחם כולל גם מרפסת עישון רחבה ומרפסת שמש יפהפה, שבה ניתן לסעוד בימי שישי".

ספרו לנו על התפיסה האמנותית של המסעדה.

"אנו חושבים שהפרזנטציה של המנות ונראות המסעדה, היא חלק משמעותי בחוויית הסועד. לכן, המסעדה שלנו מעוצבת באופן מודרני ועכשווי והמנות נבנות באופן מוקפד על ידי השף, באמצעות חומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש בשוק ותוך השקעה בכל פרט ופרט. נוסף על כך, אנו שואפים להתפתח מבחינה יצירתית באופן קבוע".

הבנתי שלסעוד אצלכם בימי הקיץ, זו חוויה בפני עצמה.

"אכן. מרפסת השמש הרחבה שלנו, מאפשרת ללקוחות רבים ליהנות מאווירה חיה וקיצית. האזור מכיל מקומות ישיבה נוחים ומרווחים, שולחנות עץ דקורטיביים ורצפת דשא סינתטי".

מהו ה"אני מאמין" שלכם?

"פשוט מאוד- לגרום ללקוח ליהנות מחוויה ייחודית ואיכותית, שלא ימצא באף מקום אחר. ב'מילקה קפה קריון' תוכלו ליהנות ממגוון עצום של מנות ייחודיות ומוקפדות, אווירה חיה ובועטת, ליינים ואירועים מגוונים, קפה איכותי וכמובן משירות מקיף ואישי, הניתן ע"י צוות העובדים המנוסה שלנו. בזכות כל אלה, הפך 'מילקה קפה קריון' מזמן, לשם דבר באזור הצפון".

 

"מילקה קפה קריון"

כתובת: "עופר הקריון", קריית ביאליק, קומה שנייה. להזמנת מקום, התקשרו: 04-877-4343
שעות פעילות בית הקפה: א'- שבת 9:00-1:00.
שעות פעילות הבר: מ-20:00 עד אחרון הלקוחות.  

קישור לפייסבוק של "מילקה בר"
קישור לפייסבוק של "מילקה קפה"</a
קישור לאינסטגרם של "מילקה קפה"

פשוט ליהנות. ארוחת בוקר זוגית- "המפנקת". "מילקה קפה קריון". צילום: מיכאל תומרקין.

פשוט ליהנות. ארוחת בוקר זוגית- "המפנקת". "מילקה קפה קריון". צילום: מיכאל תומרקין.


ארוחות בוקר חדשות בקפה לנדוור מוצארט

בקפה לנדוור מוצארט החליטו לרענן את תפריט ארוחות הבוקר הענק שלהם- ואתם מוזמנים להכיר את הארוחות החדשות, ששומרות על הקו הביתי והטרי שמאפיין את לנדוור מוצארט.

קפה לנדוור מוצארט הוא כבר מוסד ידוע בקריות והסביבה, ולמרות שהוא חלק מרשת גדולה וחזקה, הוא מצליח לשמור על אווירה ביתית ושכונתית שמתאימה לאזור בו הוא ממוקם ולקהל שרוצה להתארח במקום שיוכל להרגיש בו בבית.

בלנדוור קריית מוצקין כל עגבנייה נחתכת בסכין, ללא מכונות קיצוץ וללא הכנה מראש. הטריות זה שם המשחק כאן, והירקות מחכים בסבלנות עד שנכנסת הזמנה למטבח. אז ורק אז, יחתכו הירקות, יעלו החביתות על המחבת והשקשוקות יפיצו את הריח המדהים שלהן. גם המטבלים, וסלטים כמו טונה וחצילים, נעשים במקום,  התיבול הוא בשמן זית אמתי בלבד, הלחמים נאפים במקום והפוקצ'ות יוצאות ישר מהתנור.

ארוחות בוקר חדשות בקפה לנדוור מוצארט. קרדיט: רשת לנדוור

ארוחות בוקר חדשות בקפה לנדוור מוצארט. קרדיט: רשת לנדוור

ארוחת הבוקר קבלו לוק ועיצוב חדש , אך הן שומרות על הטעם הביתי  עם לחמים טריים, חביתה עשירה וגדולה ומגוון גבינות וסלטים טריים. בלנדוור רוצים מאוד שגם הקהל הטבעוני ייהנה מארוחות בוקר מעולות, בלי להתפשר, לכן התפריט כולל גם ארוחת בוקר טבעונית, עם חביתת עדשים שעשויה מקמח עדשים עם גזר שעשויה במקום. בלנדוור יש את כל תחליפי גבינות, וסלטים המותאמים לקהל הטבעוני.

ארוחת הבוקר המפורסמות של לנדוור לילדים לא השתנתה, ולצד האוכל המעולה הילדים נהנים מחוברות צביעה ומשחקים המותאמים לילדים עד גיל שמונה, בעוד ההורים יכולים ליהנות בנחת מהארוחה שלהם.

גם השקשוקות המיוחדות של לנדוור, כמו שקשוקת החלומי המפורסמת, עדיין מחכות לכם בלנדוור, וכך גם מנת המוזלי הטרי, וארוחת הבוקר הגלילית המוגשת על פוקצ'ה שעושים במקום נעשה על תנור אבן, עם סלט קצוץ דק, ובייצת עין שאפשר ולטבול בביצה.

את כל הטוב הזה מלווה הקפה הכי טוב בארץ, שמכינים בבית הקלייה של לנדוור מ-1919 . משם נשלחת תערובת הקפה הייחודית לכל סניפי לנדוור ברחבי הארץ.

בלנדוור מחכים לכם בבוקר, בצהריים, בערב וגם בסופי שבוע. בואו ליהנות מאווירה ביתית ומאוכל טרי שלא תמצאו באף קפה אחר.

קפה לנדוור מוצארט

שד' משה גושן 1 , קריית מוצקין
טל- 04-6811880
מעבר לעמוד האינסטגרם
מעבר לעמוד הפייסבוק

שעות פתיחה:
8:00- עד אחרון הלקוחות
פתוח בשישי שבת

ארוחת בוקר בקפה לנדוור מוצארט.

ארוחת בוקר בקפה לנדוור מוצארט. קרדיט: רשת לנדוור



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר