השכרת תחפשוות לפורים באווירה מיוחדת במינה. צילום: אריק רובין
השכרת תחפשוות לפורים באווירה מיוחדת במינה. צילום: אריק רובין

השכרת תחפושות לפורים באווירה מיוחדת בסינמול

הדס בן ארצי תהפוך לכם את חווית פורים למיוחדת במינה עם מתחם פופ להשכרת תחפושות לפורים בסינמול. רוצו מהר לפני שייגמר

פורסם בתאריך: 15.3.19 10:13

חג הפורים מתקרב, ביחד עם התחפושות הייחודיות, העדלאידעות, משלוחי המנות, סעודות הפורים וכמובן השמחה הכללית שמקיפה את כולנו – ורצוי עם כמה שיותר אוזני המן. השיר המפורסם שואל שוב ושוב מדוע לא יום פורים, אבל מסתבר שיש אנשים שבהחלט מצליחים לחגוג את החג הנפלא הזה מדי יום ואף להתפרנס ממנו – הכירו את הדס בן ארצי, בעלים ב'לכו תחפשו'.

איך הגעת לעולם התחפושות?

"המשחק זורם בדמי. אני משחקת כבר מעל ל-30 שנה, והתחלתי את דרכי בתחום כבר בגיל 4, כשהשתתפתי בסדרת 'ילדת הפלא' בארה"ב. במהלך השנים עבדתי בתחום, בין אם כשחקנית ובין אם בהפקות מאחורי הקלעים. בעקבות כל העבודות הללו, הגעתי למצב שבו היו ברשותי אביזרים רבים משלל הפקות ברחבי העולם: בגדים, פאות, אקססוריז ועוד, ברמה שבה כל החברים שלי היו מגיעים אליי לפני פורים כדי שאלביש אותם בתחפושות ייחודיות. בסופו של יום, קלטתי שאני עוזרת לכל כך הרבה אנשים, כולל כאלה שאני לא מכירה שהתקשרו אליי כדי לבקש תחפושות. הבנתי שיש צורך בנושא שגדל משנה לשנה ותוך לילה אחד הקמתי בבית שלי בוטיק לתחפושות שהתפתח לעסק אותו אני מנהלת כיום".

השכרת תחפושות לפורים. הדס בן ארצי ובנה. צילום: אריק רובין

השכרת תחפושות לפורים. הדס בן ארצי ובנה. צילום: אריק רובין

איך התחושה לחיות בעולם התחפושות?

"מהנה ומאתגרת כאחד. אני עושה סקאוטינג ומחפשת תחפושות מכל הסוגים – אני גם הולכת לכל סוגי המעצבות שיש להן נגיעה בתחום שלי וקונה מהן מגוון פריטי השלמה שונים. זה התחיל בתור עיסוק מהצד והפך למקצוע המרכזי שלי. היום אני יכולה להגיד בלב שלם שאין מישהו שאין לי מענה עבורו. זה יכול להיות גבר, אישה, ילד או ילדה, קבוצות חברים וכל קומבינציה אפשרית מכל המינים, הגילאים והגדלים – מתינוק ועד לאנשים ששוקלים מעל ל-200 קילו. אנשים קוראים לי 'הפסיכולוגית של התחפושות' כי לא היה מקרה שבו אדם הגיע אליי ולא קיבל תחפושת. זה לא נגמר רק במתן תחפושת – אני מתאימה את התחפושת לכל אדם כך שכולם מקבלים יחס וליווי אישיים וכל תחפושת מגיעה עם הטאץ' שלה ונראית מאוד אותנטית ומקורית, ולא משהו שיצא מפס יצור. אני גם נותנת ללקוחותיי למדוד את התחפושת בחנות כך שהם באים אליי וקונים אצלי בביטחון ואמון מלאים".

ואיך ההכנה לקראת פורים?

"בניתי מתחם פופ אפ בלב המפרץ בסינמול. מדובר במתחם בוטיק שנפתח לכמה ימים מרוכזים עם אווירת חג, שמפניה ועוד דברים מגניבים, וזה מדהים כי הקטע שלו הוא מאד אקולוגי מפני שאני משכירה את התחפושות במקום למכור אותן. הרעיון בסינמול הוא חברתי ואקולוגי ואני שמחה שהם תומכים ברעיון הזה. תוכלו למצוא שם אזור מיוחד בו אני אייעץ ואתאים לאנשים תחפושות בכל מצב: אם אני לא אמצא, אני לא אצליח לישון בלילה. כולם מוזמנים לבוא ואני אתאים להם את התחפושת המיוחדת שלהם. זה לא משנה מה התקציב שלכם, אני אעזור לכל אחד ואחת כדי שכולם ייצאו מרוצים. תמיד מאתגרים אותי עם בקשות מיוחדות ואפילו הזויות, אבל אני לא נרתעת מאף אחת מהן. גם כשמבקשים דמויות קלאסיות, אני תמיד מצליחה לתת את הטוויסט האישי והמגניב.

"עוד חלק מאוד כיפי הוא שיש עמדת צילום חינמית שבן זוגי מתפעל – אתם מוזמנים להצטלם עם השילובים המגניבים שיצרנו ולקבל תמונה מקצועית ומגניבה במיוחד. לדוגמא, צילמתי תמונה שאני מחופשת לתינוק והתינוק התחפש לבקבוק חלב ואני כביכול שותה מהבקבוק, מה שיוצר אימג' מאוד קומי ומקורי. יש כאן גם מסורת שכל מי שמכיר את העסק מגיע עם משלוח מנות, וזה שמגיע אחריו מביא משלוח משלו ולוקח את הקודם ובכך נוצר מעגל של נתינה. כל זה מוציא מאנשים דברים משוגעים שאנשים לא היו מאמינים על עצמם שהם הולכים איתם – באים עם רעיון קלאסי ויוצאים עם תחפושת קיצונית לחלוטין.

"יש את הציטוט "מצווה להשתכר חובה להשתגע" – הקטע פה הוא שפורים יקבל את המעמד שלו ושכולם יתחפשו ללא יוצא מן הכלל. אני בחורה שמאוד מתחברת לתחושה ולאווירה של פעם ואני רוצה שכולם ייהנו מהחג ויבנו וייצרו תחפושות".

איך הנושא מתבטא בחיי היום יום שלך?

"אני שחקנית קומית שאוהבת להיכנס לדמויות. לכן, אני מתחפשת בכל יום ומנחה המון אירועים שבהם אני נכנסת לתוך דמות. כיף לי שגם האנשים שמסביבי מצטרפים לחגיגה וזה הופך את השגעת שלי ללגיטימית.

"הסנדלר הולך יחף: הילד שלי אמר לי שהוא רוצה להתחפש לאבא, ולאבא יש ראסטות בלונדיניות. עד שמצאתי לו כאלו, הוא רצה משהו אחר. בגלל זה, יצא שהילד שלי הוא הלקוח היחידי שלא מרוצה, אם כי כנראה העובדה שהוא בן 3 מצביעה על כך שהוא לא סגור על עצמו. בין כל הדברים הללו, אני גם אמא טריה, אך עדיין זמינה סביב השעון. אפשר לעקוב אחרי הפעילות שלי ברשתות החברתיות: אני מגיבה לכולם ואני עוזרת או בצורה טלפונית או מזמינה אלי.

מוזמנים ליצור עם הדס בן ארצי קשר בעמוד הפייסבוק שלה, או בעמוד האינסטגרם :

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר