קולאז' מוצרים לחג בח"י שקלים. צילום: שער הצפון
קולאז' מוצרים לחג בח"י שקלים. צילום: שער הצפון

בוחרים לבלות עם הילדים: הצגה אליעזר והגזר, "סרט לגו 2", טוויגי גיבור הבריאות

החגים כבר מעבר לפינה ובנוסף גם יום הבחירות השני לשנת 2019 בדרך עם יום שבתון נוסף באמצע השבוע, על מנת לסייע לכם לעבור את יום החופש עם כל המשפחה מהבוקר ועד הערב בכיף וללא עלויות, אספנו בשבילכם את הפעילויות השוות

פורסם בתאריך: 10.9.19 10:43

קניון שער הצפון בקריית אתא מארגן פסטיבל בחירות עם הצגת ילדים, סרט, סדנאות יצירה, מופע של טוויגי גיבור הבריאות וחגיגת קניות לחג עם מגוון מוצרים במחיר של 18 ש"ח בלבד.

היום ייפתח בשעה 12:00 עם ההצגה " הדחליל, סבא אליעזר והגזר", המבוססת על הסיפור המפורסם של סבא אליעזר שכל דאגתו הייתה לטפח את הגזר אותו זרע בפינת הגינה.

סבא אליעזר והגזר. צילום: מיכאל פיק

סבא אליעזר והגזר. צילום:
מיכאל פיק

בהמשך היום בין השעות 13:00-15:00 ייערכו סדנאות יצירה לילדים בהן הם יוכלו להכין מר גמיש, שבשבת ומגנטים למקרר.  מיד לאחר מכן תיערך הקרנה של סרט האנימציה שובר הקופות "סרט לגו 2" בגרסה מדובבת, כולל פופקורן חינם.

היום יסתיים בשעה 17:00 עם מופע מוזיקלי מקורי ומשעשע בשם טוויגי גיבור הבריאות בהשתתפות בובות גדולות. המופע עוקב אחר טוויגי המנסה בכל כוחות לשמור על סביבה נקייה ובריאה בעזרת הצוות שלו "כוח טוויגי" ומלמד את הילדים עד כמה זה בריא להיות בריא.

 יום הבחירות, 17 בספטמבר

הכניסה חופשית,

קניון שער הצפון, קריית אתא

לפרטים נוספים על אירועי היום, היכנסו >> https://bit.ly/2kB53vc

לוח זמנים ליום הבחירות

12:00 ההצגה אליעזר והגזר

ההצגה הדחליל – סבא אליעזר והגזר היא שילוב של סיפור הדחליל ושיר הגזר. היא נכתבה על-ידי לוין. בהצגה יפגשו הילדים את סבא אליעזר, שכל דאגתו לטפח את הגזר, אותו זרע בפינת הגינה, אבל… זהו סוד.

15:00 – 13:00 סדנת יצירה לילדים והורים

מגוון יצירות לבחירה של הילדים: מר גמיש / שבשבת / מגנטים למקרר

15:00 סרט מדובב לכל המשפחה: לגו 2

+ פופקורן חינם

17:00 מופע ילדים – טוייגי גיבור הבריאות

טוייגי גיבור הבריאות מנסה בכל כוחו לשמור על סביבה נקייה ובריאה.

בעזרת הצוות שלו "כוח טוויגי" החזק והילדים לומדים כמה בריא להיות בריא.

מופע מוזיקלי, מקורי, מצחיק ומשעשע המשלב בובות גדולות מאוד.

 

חגיגת מבצעים ביום הבחירות:  מגוון מוצרים ב-18 ש"ח בלבד ופנקס הטבות רק למבקרי הקניון עם אייפד, אזניות ותכשיטים במחירים אטרקטיביים.

יום הבחירות השני לשנת 2019 מגיע זמן קצר לפני החגים ומאפשר לנו לעשות את הקניות לחג ביום החופש הבלתי צפוי באמצע השבוע. קניון שער הצפון בקריית אתא דאג לכם לחגיגה של קניות ביום הבחירות עם פנקס שוברים מיוחד ועם מגוון מוצרים בח"י שקלים.

מחפשים מתנה מעולם הטיפוח? תוכלו לקנות ג'ל רחצה של אפריל בודי, 2 מסיכות פנים או קרם וספריי גוף ב-18 שקלים בלבד. מעדיפים בגד חדש? מה דעתכם על צעיף לנשים במגוון צבעים, כפכפים וסנדלי נשים או תחתון נשים של בוניטה דה מאס? אתם גם מוזמנים לפנק את עצמכם על הדרך בשיפוד ופל בלגי או יוגורט בלה גופרה ובקפה ומאפה בקפה גרג ב-18 ש"ח.

מוצרים נוספים שיוכלו לשמש כמתנה יפה לחג ומשתתפים במבצע הם כלי לדבש העשוי מעץ במבוק ידידותי לסביבה, מארז שוקולד לבבות, ברכה לבית, תחתית לסיר עשויה מזכוכית בלתי שבירה ובעיצובים מיוחדים, מגש לחלה מזכוכית, עציץ קקטוס לנוי וכמובן מארז לתפוח ודבש.

בנוסף, משיק הקניון פנקס שוברים מיוחד התקף רק ליום הבחירות. מה תוכלו למצוא בפנקס? כל החנות ללא מע"מ בחנות התכשיטים רויאלטי, אזניות אלחוטיות ב-59 ש"ח בלבד באופיס דיפו, מיני אייפד במחיר מבצע ב"גו מובייל", 35% הנחה על הקולקציה החדשה ב-Crazy Line, 40% הנחה על כל החנות ב-Ginger וכדור מתנה ברכישה מעל 100 ש"ח בבילון.

פנקס הטבות למבקרי קניון שער הצפון ביום הבחירות. צילום: יח"צ

פנקס הטבות למבקרי קניון שער הצפון ביום הבחירות. צילום: יח"צ

מבצע ח"י שקלים תקף בין התאריכים 17-29 בספטמבר ועד גמר המלאי.

לפנקס המבצעים המיוחדים ליום הבחירות היכנסו  >> https://bit.ly/2m8k4Fn

לפירוט מבצעים נוספים בחנויות הקניון היכנסו>> https://www.shaar-hatsafon.co.il

קניון שער הצפון, קריית אתא


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר