מתלבשות נכון לקראת החורף. צילום: שרון בוכבינדר - מרום
מתלבשות נכון לקראת החורף. צילום: שרון בוכבינדר - מרום

כיצד להלביש את הילדות בחורף? כל מה שחשוב לדעת

נטלי גלנטי, בעלת מותג האופנה 'עלמונת' לתינוקות וילדות, בראיון מיוחד על השילוב הנכון של נוח, מחמם ושיקי

פורסם בתאריך: 29.10.19 16:22

תינוקות וילדים קטנים רגישים יותר לקור מהסיבה כי גופם קטן ומאבד את החום במהירות. עם זאת, רבים מהם אוהבים להתלבש ולשמור על סטייל אופנתי באירועים, מסיבות ימי הולדת וביום יום.

האתגר העיקרי מגיע עם בחירת השמלה. שמלה היא אחד מפריטי הלבוש היפים והאופנתיים ביותר ולכן אין סיבה לוותר עליה בחורף. עם זאת, יש לדעת כיצד לבחור את השמלות הנכונות והביגוד המשלים כדי לשמור על חום גופן של תינוקות וילדות.

אין צורך לוותר על שמלה בחורף. צילום: שרון בוכבינדר - מרום

אין צורך לוותר על שמלה בחורף. צילום: שרון בוכבינדר – מרום

נטלי גלנטי, בעלת מותג 'עלמונת' – שמלות שילדות אוהבות, מסבירה על החשיבות בבחירת השמלות הנכונות לחורף, "השמלות צריכות להיות קודם כל נוחות וחמימות, ולכן חשוב שיכללו בדי כותנה רכים ונעימים לגוף בשילוב נכון ומיטבי של פוליאסטר, בדי תחרה וקישוטים נוספים".

מהם הכללים החשובים ביותר להלבשת תינוקות בחורף?
"הכלל החשוב הוא להלביש את התינוק/ת בשכבה אחת נוספת מעבר לזו שאנחנו המבוגרים לובשים. כיסי האוויר בין שכבות הלבוש מסייעים ללכידת חום, ואם מוסיפים לתינוקת או לילדה עליונית סרוגה ומחממת, תמיד אפשר להורידה אם חם מדיי.

"חשוב מאוד שיהיה נוח כמובן, ושמלות רבות היום כוללות בדי ספנדקס נמתחים שהופכים את הבגדים לגמישים ונוחים יותר".

"מאחר ועורם וגופם של תינוקות רגיש במיוחד לקור, מומלץ בימים קרים במיוחד לעטות כפפות וכובעים להגנה נוספת על הראש והאצבעות, וכן גרביים עבות לכיסוי כפות הרגליים".

כיצד נערכים לחורף במותג 'עלמונת'?
"מאחר ומצד אחד הקור אכן עתיד להגיע, ומהצד השני אין סיבה לוותר על שמלות, ב'עלמונת' אנו מתאימים את הבגדים לחורף על ידי עיצוב והכנת שמלות מבדי כותנה ופוליאסטר נוחים ומחממים אך אווריריים שלא יגרמו להזעה. בנוסף, אנו מספקים ביגוד משלים לשמלות כגון טייצים מסוגים שונים ועליונות, להבטחת שמירה על חום הגוף.

"הדגש שלנו הוא שיהיה לילדות חם ונוח, והשמלות מגיעות במגוון בדים ועיצובים. הקולקציה של שמלות הטול לדוגמה, כוללת חלק עליון של השמלה מטריקו וחלק תחתון משלב בד טוטו חגיגי ומרשים. הבטנה של השמלות מכותנה כדי שיהיה נעים על הגוף".

חמים, נעים ושיקי. צילום: שרון בוכבינדר - מרום

חמים, נעים ושיקי. צילום: שרון בוכבינדר – מרום

למי מיועדים הבגדים ב'עלמונת'?
"הבגדים מיועדים לתינוקות וילדות מגילאי 3 חודשים ועד 9 שנים. יש מבחר שמלות, טייצים קרדיגנים וסריגים בעיצובים שונים, עם מגוון רחב של הדפסים, ציורים, צבעים, בדים וגזרות, כך שכל אחת תוכל למצוא את מה שהיא אוהבת. ההדפסים מאוד מעניינים ויפים, המון פרחים וחיות, איורים והתרחשויות מעניינות על הבד. יש היום את טרנד "חד הקרן", כך שהמון פריטים בחנות עם הדפסים ופאצ'ים של חד קרן. יש שמלות צבעוניות מאוד וגם חלקות, תלוי בסוג האירוע או המטרה של השמלה. השמלות  מיועדות ליום יום וגם לאירועים.

"ילדות מאוד אוהבות שמלות "מסתובבות", זה משהו שהיה מאז ומעולם ותמיד נחשב להכי מדליק שיש. יש בדוכן מגוון שמלות קלוז' מסתובבות לילדות".

אילו שמלות אימהות אוהבות לקנות לבנותיהן לאירועים?
"לאירועים יש לי קולקציה נפרדת הכוללת שמלות שושבינה, שמלות מפוארות, מפונפנות עם הרבה טולים ותחרות שעושות את "אפקט הוואו", ושמלות יותר "קזו'אל" שמתאימות גם לאירוע וגם בהמשך ליום יום".

מה ייחודי במותג 'עלמונת'?
"אחד הדברים הייחודיים במותג הוא שאני מעצבת שמלות שלא תמצאו בשום מקום אחר. השמלות שלי בבלעדיות ויש לי מאות לקוחות חוזרים המתמכרים למותג וחוזרים לקנות שוב ושוב.

הלוק המושלם לחורף. צילום: שרון בוכבינדר - מרום

הלוק המושלם לחורף. צילום: שרון בוכבינדר – מרום

"האביזרים המשלימים שאני מוכרת משדרגים את השמלה ותמיד יש טוויסט מעניין שמשדרג את הבגדים: פפיון או פרח לבגדים חלקים שמקפיץ את ההופעה. כל מיני דברים מיוחדים שלא מוצאים ברשתות ובחנויות אחרות.

"בנוסף, יש לי גישה מיוחדת לאימהות ולילדים, זה חשוב מאוד ובלתי ניתן לוויתור בתחום. בהכשרתי אני מטפלת באמצעות בעלי חיים, עבדתי שנים בחינוך בבתי ספר, הקמתי מרכז קהילתי מיועד לילדים בקהילה האתיופית והעברתי חוגים לילדים. הגישה שלי מאוד נעימה, עם אנרגיה טובה וקשר חם עם הילדות, כך שהן יכולות להרגיש נוח להסתובב, למדוד ולהחליט מה הן באמת אוהבות מבלי לחשוש לדבר".

מותג 'עלמונת Outlet' פתח החודש  Pop-Up בקניון סיטי סנטר Outlet במושבה הגרמנית בחיפה. המותג ממוקם במרכז בקומת הכניסה לקניון. פתוח בשבת.

בקניון סיטי סנטר Outlet מגוון מותגי הלבשה והנעלה בהנחה של עד 70% בכל השנה. בקניון מותגים נבחרים כגון דלתא, פוקס, עונות, קרייזי ליין, זיפ, גליתה, סקופ, ניין ווסט, אדידס, ורדינון, נעמן, דונה ויקטוריה, סולוג, סופר פארם ומקדונלדס ועוד. פתוח 7 ימים בשבוע.

 

עלמונת

כתובת: שדרות בן גוריון 6, חיפה

טלפון: 04-8361316

קישור לאתר עלמונת

קישור לאתר סיטי סנטר

לוגו עלמונת. קרדיט עיצוב: טלי מנשס

לוגו עלמונת. קרדיט עיצוב: טלי מנשס

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר