ראיית חשבון והנהלת חשבונות בחיפה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE
ראיית חשבון והנהלת חשבונות בחיפה. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE

בית חם לעסקים: לוי, אונגר, סלילת – פירמת רואי חשבון

משרד הבוטיק שהוקם בצפון על-ידי שלושה שותפים ותיקים ומקצועיים הוא בדיוק מה שאתם צריכים עבור העסק שלכם. זה המקום בו תוכלו לקבל ייעוץ חשבונאי וכלכלי, ראיית חשבון והנהלת חשבונות בחיפה, לצד ליווי צמוד, מקצועי, אישי וחם

פורסם בתאריך: 9.12.20 15:16

נתחיל מהשורה התחתונה. אתם לא באמת חייבים רואה חשבון. כעצמאים בעלי עסק מורשה או פטור אתם יכולים ורשאים להתנהל לבד אל מול הרשויות. אבל, וזה אבל גדול, בדיוק כמו שאתם לא קונים בית מבלי להיוועץ עם עורך דין או לוקחים משכנתא מבלי להתייעץ עם מומחה למשכנתאות, גם כאן רצוי שתלוו על-ידי רואה חשבון מקצועי ובלתי תלוי שידאג לעסק שלכם.

במיוחד כעת, בתקופת הקורונה, בה החמצן של בעלי העסקים הולך ואוזל, בזמנים של חוסר ודאות ואופק שלוט בערפל ובאין ספור החלטות של משרד האוצר שמשתנות חדשות לבקרים, אתם צריכים את מי שהיה שם. את רואי החשבון שיעניקו לכם ערך מוסף, שמעורים בכל תקנות החוק והפרקטיקה וכאלה שיודעים בדיוק מה מגיע לכם ואיך לקבל זאת. מענקים, פיצויי הוצאות, מיסים – בשבילכם זאת אולי סינית, אבל עבור פירמת רואי החשבון לוי, אונגר, סלילת זאת תורה מסיני. בזכות הליווי המקצועי, החם והאישי שתקבלו אתם יכולים להיות בטוחים שלעולם לא תיפלו בין הכיסאות.

לוי, אונגר, סלילת - פירמת רואי חשבון. צילום פרטי

לוי, אונגר, סלילת – פירמת רואי חשבון. צילום פרטי

אנשי מקצוע מהשורה הראשונה

אחרי הכל, עבדתם קשה, השקעתם את מיטב כספכם ולא מעט מעגלים מושפעים מכל צעד שתעשו. עבורכם ובעיקר עבורם הדבר הטוב ביותר שתוכלו להעניק לעסק שלכם הוא לנהל אותו יחד עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. פירמת רואי חשבון – לוי, אונגר, סלילת היא בדיוק מה שאתם מחפשים. הם ידאגו שהעסק שלכם יהיה בידיים הבטוחות ביותר ויעשו הכל כדי להצעיד את העסק שלכם קדימה.

זה המקום לציין כי להבדיל מיועצי מס, רואה חשבון עובר עד לקבלת התעודה הנכספת ארבע שנות לימודים, שנתיים סטאז' ולמעלה מ-15 בחינות. אז בזמן שאתם משקיעים את כל כולכם בעסק שלכם, זאת השקעה נוספת שכדאי לכם לקחת בדרך. היא לא רק תוכיח את עצמה ותשתלם בעתיד, היא גם תחסוך לכם המון כסף.

"הרוצח השקט"

"מרבית בעלי העסקים בטוחים שיש שני גופים עיקריים שעליהם לשים לב, מס הכנסה ומע"מ", אומר רועי לוי רואה חשבון וממקימי פירמת רואי החשבון לוי, אונגר, סלילת, "99% מהם כלל לא מודעים למה שאני מכנה 'הרוצח השקט' שהוא הביטוח הלאומי. ניקח לדוגמה עסק קטן שמרוויח יותר מ-6,500 ₪ בחודש. בעליו לא מודע שעליו לשלם מדרגת מס לביטוח לאומי בסך 18% על כל שקל נוסף שהוא מרוויח בנוסף למס הכנסה. כך שבפועל על כל שקל נוסף שהוא מכניס מעבר ל-6,331 ₪ ישלם 30 אגורות נוספות במיסים למס הכנסה וביטוח לאומי. הסכום אולי נשמע שולי, אבל המס עליו גדול. כרואי חשבון מנוסים יש באפשרותנו לבצע פעולות מינוריות, תכנוני מס נכונים והכרה בהוצאות מוכרות ובכך לחסוך מאות שקלים מיותרים בחודש. קל וחומר כשמדובר בעסקים עם מחזור שמגלגל מאות אלפי שקלים ואף מיליוני שקלים".

כל אחד מהשותפים מומחה בתחומו

אחרי שורה ארוכה בתפקידים בכירים במוסדות בנקאיים ובחטיבות מסחריות, וכשמאחוריו למעלה מ-14 שנות ניסיון וותק, החליט רו"ח רועי לוי לצאת לדרך עצמאית ולהעביר את הידע שצבר אצל הגדולים – לעסקים הקטנים ובינוניים. לוי מומחה בליווי חברות, מימון, גיוס אשראי וכספים ובאמתחתו גם תעודת שמאי מקרקעין בעזרתה הוא מלווה ומייעץ ליזמים וקבלנים.

רו"ח רועי לוי. צילום פרטי

רו"ח רועי לוי. צילום פרטי

בהמשך הצטרפה למשרד רו"ח מאיה אונגר מנהלת כספים של עמותה גדולה בצפון הארץ ויוצאת משרדי ביג פור (4 המשרדים הגדולים במשק) בעלת רישיון לראיית חשבון משנת 2005. אונגר אחראית על מחלקת הנהלת חשבונות המונה חמישה מנהלי חשבונות מהשורה הראשונה ושני רואי חשבון נוספים האמונים על דוחות כספיים לחברות ועסקים.

רו"ח מאיה אונגר. צילום פרטי

רו"ח מאיה אונגר. צילום פרטי

מי שסוגר את רשימת השותפים הוא רו"ח בן סלילת בעל ידע רחב במיסוי, בנקאות ומימון, אשר משלים את כל נושא ניהול הכספים מהצד הכלכלי. בן מלווה חברות בסדר גודל בינוני ומייעץ בתחומי תזרים בנקאות וניהול כספי של החברות. העובדה כי כל אחד מהשותפים מומחה בתחומו הוא מצרך נדיר לא רק בקרב משרדי רואי חשבון בצפון, אלא בכל רחבי הארץ בכלל.

רו"ח בן סלילת. צילום פרטי

רו"ח בן סלילת. צילום פרטי 

פתרון בעיות מס מורכבות

פירמת רואי חשבון לוי, אונגר, סלילת הוקמה מתוך רצון לעזור לעסקים בצפון ובחיפה בפרט. משרדי הפירמה, שמשתרעים על פני 350 מטרים, מונה 8 עובדים בנוסף לשלושת השותפים ומאופיינת באווירת בוטיק המשלבת את הפן החשבונאי עם זה הכלכלי. בכך, יוצרת הפירמה ללקוחותיה מענה כולל ומעטפת מקצועית לכל עסק ולכל בעיה עסקית. בין היתר מעניק המשרד שירותי ביקורת חברות, הנהלת חשבונות, החזרי מס לשכירים, פתיחת תיקים ברשויות לחברות, עוסקים ועוסקים פטורים, פתרון בעיות מס מורכבות, הצהרות הון ומתן שירותים שונים מול רשויות המס.

למען מטרה אחת

בנוסף, למשרד מחלקה כלכלית המתמחה בגיוס אשראי בנקאי לעסקים מהקרן בערבות המדינה, קרן פועלים לעסקים, קרן קורת וקרנות נוספות, גיוס אשראי לעסקים בהקמה, ועסקים המעוניינים בשיפוץ, השקעה וגיוס כספים לצורך פער בתזרים מזומנים (הון חוזר). ייחודיות המשרד, מעבר למקצועיות ולניסיון הרב, היא בהבטחה שכל השותפים והעובדים יעשו מעל ומעבר עבור הלקוח. כולם פועלים למען מטרה אחת – להילחם שכל לקוח יקבל את מה שמגיע לו ולא ייפול בין הכיסאות. והכל תחת קורת גג אחת.

כך, למשל, קרה לשני שותפים שניהלו יחד עסק במשך שנים. בתחילת ינואר 2020 הם הפכו לחברה בע"מ, אך במסגרת תכנית המענקים של משרד האוצר הם לא היו זכאים להיכלל בסל ההטבות שניתן בתקופת הקורונה. פירמת רואי חשבון לוי, אונגר, סלילת פתחו עבורם דלתות, נלחמו שיכירו באותה שותפות וזכו עבורם בסכומים המלאים המגיעים להם. מדובר בתקדים שיצרה החברה לא רק עבור השניים, אלא עבור כלל לקוחות המשרד. כספים שלולא היכולות המקצועיות, הוותק, הניסיון והקשרים של חברי המשרד כלל לא היו מגיעים להם.

ליווי שוטף וצמוד של רואה חשבון

"השילוש הקדוש בין כלל השותפים הביא למקסום 100% מהיכולות שלנו", מוסיף בן סלילת משותפי המשרד. "כל אחד מאתנו משלים חלק בפאזל שמשרת את מטרת העל שלנו – כל לקוח הוא עולם ומלואו. בכפיפה אחת הלקוח מקבל את כל השירותים עבור העסק שלו, אם זו מחלקת הנהלת חשבונות, מחלקת החזרי מס ומחלקה כלכלית. כל לקוח זוכה לליווי שוטף וצמוד של רואה חשבון שמטפל בו ודואג לו גם מעבר לשעות הפעילות של המשרד. הטלפונים האישיים שלנו זמינים 24 שעות 7 ימים בשבוע ואנחנו מעניקים פתרונות לכל בעיה שצצה בלי מתווך באמצע, אלא במענה ישיר ושירות אישי".

את מאות הפידבקים שמקבלת החברה מלקחותיה ניתן לסכם בחוות דעת של אחת הלקוחות המרוצות שלא מותירה מקום לספק, "בואו נדבר רגע על הצלחה", היא כותבת. "היא לא מגיעה מעצמה, רובנו יודעים שהצלחה היא פרי של הרבה דברים כמו יוזמה, התמדה, נחישות, למידה מתמדת ועוד הרבה דברים חשובים ובלתי נפרדים. אבל דווקא בתקופה הזו חשוב לתזכר באחד הפרמטרים החשובים בדרך להצלחה משגשגת והוא – היכולת לבחור ולהקיף את עצמך באנשי מקצוע מהשורה הראשונה בכל תחום. רועי לוי, מאיה אונגר ובן סלילת הם האנשים שאתם חולמים שילוו אתכם יד ביד דווקא בתקופה הזו. תודה לכם על האכפתיות, היוזמה, המקצועיות הבלתי מתפשרת, תכנון מתמיד וצעידה איתי בדרך תמיד".

לפגישת ייעוץ חינם מוזמנים ליצור קשר עם לוי, אונגר, סלילת – רואי חשבון

רחוב אנלבי 7, חיפה

טלפון: 072-3938837

מייל: [email protected]

עמוד הפייסבוק של החברה

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר