מעצר חשוד (צילום: Nomadsoul1/depositphotos.com)
מעצר חשוד (צילום: Nomadsoul1/depositphotos.com)

עובד במכללת "תילתן" חשוד במעילה במאות אלפי שקלים

על פי החשד, העובד, תושב קרית אתא, בן 43, ששימש יועץ לימודים במכללה, שלשל לכיסו כספים שהעבירו לו סטודנטים כתשלום שכר הלימוד. החקירה נפתחה במשטרה בעקבות תלונה של בעלי המכללה על חשד למעילה רחבת היקף. הנהלת "תילתן": "אף סטודנט לא ייפגע מהפעולות של העובד שסרח"

פורסם בתאריך: 17.3.22 16:42

המשטרה עצרה אתמול (רביעי), תושב קרית אתא (43), עובד במכללת "תילתן" לעיצוב ולתקשורת חזותית, שעל פי החשד מעל בכספי המכללה בהיקף של מאות אלפי שקלים.

המשטרה פתחה בחקירה סמויה בחודש שעבר, לאחר שבעלי המכללה הגיש תלונה על חשד למעילה בכספים על ידי עובד, ששימש יועץ לימודים.

על פי החשד, העובד הבטיח לסטודנטים פוטנציאליים, מלגות לימודים והנחות מיוחדות על מנת לפתותם להירשם למכללה ולשלם את שכר הלימוד מראש. לצורך העברת הכסף למכללה כביכול, כך על פי החשד, העובד מסר לסטודנטים את פרטי החשבון הפרטי שלו, ולשם העבירו את כספם. בסיום שנת הלימודים, הופתעו הסטודנטים לקבל את דרישת תשלום שכר הלימוד, שנרשם במכללה כחוב, אולם הם הציגו להנהלת המכללה חשבוניות, לפיהן שכר הלימוד שולם מראש.

 

 

בתוך כך, שוטרי תחנת חיפה גבו הודעות ועשו פעולות חקירה מגוונות נוספות, כאשר בתום איסוף הראיות, עצרו השוטרים, לפני יומיים, את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. מעצרו הוארך עד היום. החקירה נמשכת.

מנכ"ל מכללת "תילתן" ארז ישכרוב מסר בתגובה: "עשבים שוטים גדלים בגינות הכי יפות. אנו שמחים, אך לא מופתעים, שהבקרה שלנו עלתה על המעילה. אנחנו נעמוד בכל ההתחייבויות הכספיות מול הסטודנטים, ואף סטודנט לא ייפגע מהפעולות של העובד שסרח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר