עו"ד שאדי סרוג'י
עו"ד שאדי סרוג'י

עו"ד סרוג'י יתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין במחוז חיפה

בסרטון שפרסם הכריז עו"ד שאדי סרוג'י ממשרדה של עו"ד תמי אולמן על התמודדותו לתפקיד יו"ר ועד מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין בבחירות שיתקיימו ב-20 ליוני: "רעיונות מצוינים יש לכולם אבל בסוף צריך גם לבצע, ואת זה אני מתחייב לעשות על הצד הטוב ביותר"

פורסם בתאריך: 7.4.23 08:24

עו"ד שאדי סרוג'י הכריז על התמודדותו לתפקיד יו"ר ועד מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין בבחירות שיתקיימו ב-20 ליוני.

סרוג'י עוסק בתחום הפלילי. משנת 2002 הוא עובד במשרדה של עו"ד תמי אולמן, ובשנים האחרונות נחשב יד ימינה. ב-2019 נבחר סרוג'י למועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, והיום הוא משמש יו"ר ועדת האתיקה במחוז חיפה.

בסרטון שבו הכריז סרוג'י על התמודדותו הוא אמר: "לשכת עורכי הדין היא עבורי בית לעשייה ציבורית למען עורכי הדין בכלל ובמחוז חיפה בפרט. מאחוריי תפקידים לא מעטים בלשכה, לרבות משנה ליו"ר לשכת עורכי הדין הארצית, חבר במועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, יו"ר משותף בפורום השתלמויות במחוז חיפה, יו"ר משותף בוועדה הארצית להסגת גבול המקצוע ועוד. והכל כמובן בהתנדבות. בכל התפקידים אני פועל כשליח ציבור עבור כל עורכי הדין ולמען חיזוק מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין כבית המקצועי והמוביל של החברים במחוז. השליחות שלי עכשיו עולה מדרגה".

 

 

עוד אמר סרוג'י: "לאחר התייעצות עם שותפי לעשייה הציבורית החלטתי להתמודד על תפקיד יו"ר ועד מחוז חיפה בלשכת עורכי הדין. אני מביא איתי יכולת ביצוע מוכחת. רעיונות מצוינים יש לכולם אבל בסוף צריך גם לבצע, ואת זה אני מתחייב לעשות על הצד הטוב ביותר. בתפקידי כיו"ר ועד מחוז חיפה אמשיך לפעול כדי לאחד ולשתף את כל החברים במחוז. הצטרפו אליי ואל חבריי ברשימת תנופה כדי להמשיך ולקדם את מחוז חיפה ולדאוג לעורכי הדין במחוז. אני מתמודד כדי להוביל את המחוז שלנו להצלחות ולצמיחה. תנו לי את האפשרות להגשים את המטרות החשובות כל כך לכולנו".

יו"ר ועד המחוז היא אולמן, שעם הודעתו של יו"ר הלשכה הארצית עו"ד אבי חימי על התפטרותו לאחר השערורייה שנחשפה על ידי אילה חסון בערוץ 13, הודיעה על התמודדותה לתפקיד יו"ר הלשכה הארצית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר