עו"ד תמי אולמן
עו"ד תמי אולמן

מי מציג את עו"ד אולמן כ"מייצגת מחבלים רוצחים עם דם על הידיים"?

בסרטון שמופץ ברשתות החברתיות הוצגו שלושה מלקוחותיה של עו"ד תמי אולמן כמחבלים, ולאחר השאלה "מה משותף לכולם?", נכתב כי "את כולם ייצגה עו"ד תמי אולמן, מס' 2 של עמית בכר". אולמן: "מדובר בתיקים פליליים ולא ביטחוניים. ברור שזה קשור לבחירות ללשכת עורכי הדין"

פורסם בתאריך: 1.6.23 15:35

בשעות האחרונות מופץ ברשתות החברתיות סרטון שבו נטען כי עו"ד תמי אולמן "מייצגת מחבלים רוצחים עם דם על הידיים". על פניו נראה כי מדובר בסרטון שהופץ על רקע הבחירות הקרובות ללשכת עורכי הדין הדין הארצית.

כזכור, אולמן הכריזה על התמודדות לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין הארצית, אך בסוף אפריל, ימים אחדים לאחר שעו"ד אפי נוה הכריז על התמודדותו מחדש לתפקיד יו"ר הלשכה,  הודיעה אולמן על פרישתה מהמירוץ ועל חבירה למתמודד עמית בכר ברשימה משותפת, שבה היא תוצב במקום השני שלה, ואם הרשימה תנצח בבחירות היא תשמש מ"מ ראש הלשכה.

בסרטון הוצגו שלושה מלקוחותיה של אולמן – עדואן פרחאן, ראיד רושרוש ומאלק אסדי – כמחבלים, ולאחר השאלה "מה משותף לכולם?", נכתב כי "את כולם ייצגה עו"ד תמי אולמן, מס' 2 של עמית בכר".

פרחאן רצח והצית את גופתה של הנערה דנה בנט שהיה "רצח לשם רצח", כפי שקבעו השופטים במשפטו. ביולי 2010 הוא הורשע בשלושה מעשי רצח – של דנה בנט, של סילביה מולרובה (תיירת מצ'כיה) ושל האסיר אהרן סימחוב – ונידון לשלושה מאסרי עולם מצטברים. נוסף על כך הוא הורשע ונידון ל-12 שנות מאסר בגין חטיפה ואונס של נערת ליווי בשנת 2005. שלוש שנים אחר כך בית המשפט העליון זיכה אותו מרצח סימחוב מחמת הספק.

רושרוש הורשע בהריגתה של תהילה נגר מקיבוץ גינוסר. תחילה הוא הואשם ברצח, אך במהלך המשפט הגיע רושרוש להסדר טיעון שלפיו הוא יורשע בהריגה. על רושרוש נגזר עונש של 19 שנות מאסר ותשלום פיצויים בסך של 258,000 שקל. מאוחר יותר הוא הגיש לבית המשפט העליון ערעור על עונשו באמצעות עוה"ד אולמן, שאדי סרוג'י ושמוליק ברזאני, והערעור נדחה.

אסדי היה זה שב-4 במרץ 2018 הגיע עם אשתו לבדיקת היריון במרפאת קופת חולים בעכו, החנה את רכבו על המדרכה וקיבל דוח. אז הוא החל במסע דריסה של חיילים. אחרי שקיבלו על עצמם את ייצוגו טענו אולמן וסרוג'י לאי שפיות.

 

 

 

לאחרונה התייחסה אולמן למקרים הללו בריאיון לעיתון "כלכליסט". כשנשאלה אם היא ייצגה מחבלים השיבה אולמן: "לא. אף מחבל גם מעולם לא פנה אליי עד היום". כאשר עומתה עם מעשיהם של מיוצגיה ונשאלה אם אלו לא היו תיקים לאומניים ענתה אולמן: "אסדי הוא תושב ישראל עם בעיות נפשיות כבדות, ללא עבר פלילי או ביטחוני. האיש פשוט מעורער בנפשו. מכאן ועד לקרוא לו מחבל רחוקה הדרך מאוד. המקרה של רושרוש שרצח את בת זוגו היה פלילי לחלוטין. לא היה שום דבר לאומני במקרה הזה. וגם פרחאן, שהיה אחראי לכמה מקרי רצח, לא ביצע אותם על רקע לאומני. אלו היו רציחות ללא הסבר וללא מניע. זה קשה מאוד והופך אותו לאדם מסוכן מאוד, אבל לא למחבל שרצח על רקע לאומני".

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" הדפה אולמן את המוצג בסרטון וטענה כי הפרטים אינם נכונים, כי היא מעולם לא ייצגה מחבלים וכי כל המקרים שצוינו בסרטון הם פליליים: "אין לי מושג מי הוציא את הסרטון אבל הוא לא נכון כי מדובר בתיקים פליליים ולא ביטחוניים. אלה הם תיקים שנדונו בבית משפט מחוזי. אף פעם עוד לא הייתי בבית משפט ביטחוני ואני אפילו לא יודעת איפה הוא נמצא. אני מייצגת רק בתיקים פליליים".

לאולמן ברור מהו הרקע להפצת הסרטון: "ברור שזה קשור לבחירות ללשכת עורכי הדין ולהיותי ממלאת מקומו של בכר. אם זה הדבר הרע שהם מצאו להגיד עלי אז אני מאושרת. אני מאוד שמחה שזה מה שהם מצאו כדבר רע לכתוב עלי. אני בטוחה בסיכויים שלנו. לא עשיתי שום דבר רע, עבדתי למחייתי".

האם את שוקלת להגיש תלונה במשטרה?

"יש לי זמן להגיש תלונה? אני כל היום מופיעה בבתי משפט".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מפעילות מר"צ אלא מה

    תמי תתגאי בזה שאת מייצגת רוצחי יהודים המחנה שלך מעריץ כאלו.. מה קרה?

  2. מיכאל פסקל

    עו"ד תמי אולמן . ישרה כסרגל , לוחמת למען צדק ותורמת רבות לחברה . בהצלחה רבה . בלי פחד משיטות המאפייה שכבשו כבר האת הנהגת המדינה

  3. א.ב.ג יהושוע

    ברור.. שלושתם אנשים טובים, אזרחים למופת, מלח הארץ ואין להם דם על הידיים.
    אין לתמי אולמן זמן להגיש תלונה, יש לה זמן להתמודד.
    יהיה לה זמן ללישכה או לעורכי הדין? תלוי את מי שואלים.

  4. מור

    היא עורכת דין. היא ממלאת תפקיד. ואתם צריכים לשמוח שכך המערכת עובדת. לכל אדם מגיע ייצוג.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר