עו"ד תמי אולמן
עו"ד תמי אולמן

לשכת עורכי הדין: אולמן פורשת מהמירוץ ומתאחדת עם בכר

עו"ד תמי אולמן הודיעה על הצטרפותה לרשימתו של עו"ד עמית בכר שיתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין הארצית. אולמן תוצב במקום השני אחרי בכר, ואם הרשימה תנצח בבחירות היא תשמש מ"מ ראש הלשכה. אולמן: "מטרת האיחוד היא להצליח ביחד ולזכות בהובלת הלשכה לדרך נכונה בימים טרופים אלה"

פורסם בתאריך: 22.4.23 19:55

עו"ד תמי אולמן פרשה מהמירוץ לראשות לשכת עורכי הדין הארצית והודיעה על הצטרפותה לרשימתו של עו"ד עמית בכר שיתמודד על ראשות הלשכה. במסגרת האיחוד סוכם כי אולמן תוצב במקום השני אחרי בכר, ואם הרשימה תנצח בבחירות היא תשמש מ"מ ראש הלשכה.

כזכור, לפני חודשיים הודיעה אולמן כי היא תתמודד על ראשות לשכת עורכי הדין הארצית, ובשל כך תפנה את מקומה כיו"ר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה – תפקיד שבו שימשה במשך שתי קדנציות. בכר משמש יו"ר הזמני של לשכת עורכי הדין הארצית. השבוע הודיע גם עו"ד אפי נוה על התמודדותו מחדש לתפקיד יו"ר הלשכה.

 

 

בפוסט שפרסמה בחשבון הפיסבוק שלה כתבה אולמן: "תודה רבה לכל אלה שתמכו בי במירוץ לראשות הלשכה. התאחדנו עם רשימתו של עו"ד עמית בכר, לשעבר ראש לשכת מחוז תל אביב וכיום יו"ר זמני של הלשכה. מטרת האיחוד היא להצליח ביחד ולזכות בהובלת הלשכה לדרך נכונה בימים טרופים אלה. ושוב תודה לכל החברים שלי אשר תמכו בי, ואני בטוחה שכולנו ביחד נשפר את תדמית הלשכה ונעשה למען חבריה את המיטב".

בכר כתב בדף הפייסבוק שלו: "מתאחדים לניצחון. אנחנו שמחים להודיע על איחוד כוחות במחנה תומכי הדמוקרטיה ושלטון החוק בלשכת עורכי הדין בישראל. עו"ד תמי אולמן מצטרפת לרשימה בראשותי ותשמש מ"מ ראש לשכת עורכי הדין. אחריותנו הציבורית מחייבת לאחד כוחות למען המאבק על שלטון החוק ועצמאות מערכת המשפט. אין מקום לפיצול קולות במחנה הדמוקרטי בלשכת עורכי הדין. אנו שמחים מאוד. ביחד ננצח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר