מרכז החינוך ליאו באק (צילום: אריאל מזרחי)
מרכז החינוך ליאו באק (צילום: אריאל מזרחי)

כתב אישום בגין עבירות מין בקטינות נגד מורה מליאו באק

לפי כתב האישום, דוד ברגר, מורה בכיתה תקשורתית בבית הספר ליאו באק, ביקש משוטרת שהתחזתה לילדה בת 13 להתפשט ואונן מולה. על אף שהעבירות בוצעו בחודש יוני, המשטרה לא עדכנה את הנהלת בית הספר ועצרה את ברגר רק החודש, כך שבזמן הזה הוא המשיך ללמד

פורסם בתאריך: 29.10.18 14:43

דוד ברגר, מורה מבית הספר התיכון ליאו באק, נעצר על ידי המשטרה בחשד לביצוע עבירות מין בקטינות ברשת האינטרנט – כך דווח היום (שני) בכמה כלי תקשורת. ברגר מלמד בכיתה תקשורתית (ילדים על רצף החינוך האוטיסטי) ובה שישה תלמידים, והוא נעצר לאחר ששוחח בצ'אט עם שוטרת שהתחזתה לילדה בת 13.

אתמול הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד ברגר, שבו נכתב הוא ביקש מהשוטרת להתפשט ואונן מולה. אל כתב האישום נגד ברגר הצטרפו כתבי אישום נגד 18 חשודים שאותם הפלילה השוטרת. יצוין כי על אף שהעבירות בוצעו בחודש יוני, המשטרה לא עדכנה את הנהלת ליאו באק ועצרה את ברגר רק החודש, כך שבכל אותה העת הוא המשיך ללמד בבית הספר.

מנכ"ל ליאו באק הרב אופק מאיר מסר ל"כלבו – חיפה והצפון" כי לבית הספר נודע דבר מעצרו של ברגר רק מהתקשורת. לדבריו, אמו של המורה התקשרה למזכירות בית הספר והודיעה כי בנה לא יתייצב לעבודתו במשך כמה ימים. לאחר יומיים ניסתה ההנהלה להשיג את המורה אך ללא הצלחה, וכמה מורות מבית הספר הגיעו לביתו ומצאו אותו נעול ואת התריסים מוגפים. בדיקה שביצע בית הספר בבתי החולים בעיר העלתה כי אף מאושפז בשם הזה לא נמצא בהם, ובליאו באק החלו לחשוש לגורלו.

 

 

מאיר: "חשבנו שהיעדרותו מהלימודים קשורה למחלה, וזה קורה. אף אחד לא טרח לעדכן אותנו מה קרה עד שהגיעה התקשורת".

לדבריו, מעולם לא הגיעו אליו תלונות על ברגר והוא לא היה מעורב בפלילים: "מדי שנה המורים מביאים תעודת יושר, וכך גם ברגר. הכל בא לנו בהפתעה. הוא מורה טוב ומוערך, ולא קיבלנו שום תלונה לגביו מהתלמידים או מההורים. הוא מלמד כאן כבר כמה שנים, וברור שבית הספר אינו חלק מהעניין".

אלו צעדים נקטתם לאחר חשיפת המקרה?

"דיברנו עם ההורים. אני מכנס את כל מנהלי החטיבות ונדבר על כך. כמובן שהוא לא יוכל לחזור לעבודתו עד שיתבררו העניינים, הכל על פי החוק. בכיתה שלו מלמדים שני מחנכים, כך שהלימודים בכיתה לא הופסקו".

סנגרו של ברגר עו"ד רונן חליוה מסר בתגובה: "למרשי לא היתה כל כוונה לבצע עבירה פלילית. מדובר בשתי התקשרויות קצרות ווירטואליות שנעשו להבנת מרשי עם אשה בגירה ומתוך הסכמה מלאה. העבירה המיוחסת למרשי היא קלה, ובנסיבות אלה היא אינה מחייבת הרשעה בפלילים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר