הופעת טאיקו (צילום טאיקו לייף)
הופעת טאיקו (צילום טאיקו לייף)

מוזיאון טיקוטין למען המפונים: אירוע יום יפן בעידן מלחמה

מוזיאוני חיפה ושגרירות יפן בישראל מזמינים את מפוני קו העימות ששוהים בחיפה לאירוע חווייתי בסגנון יום יפן שיתקיים במוזיאון טיקוטין. האירוע יכלול פעילויות וסדנאות ברוח אמנות ותרבות יפן

פורסם בתאריך: 13.11.23 15:46

יום יפן המסורתי של מוזיאוני חיפה הוא אירוע באווירה יפנית שמתקיים מדי שנה במוזיאון טיקוטין ואשר מטרתו היא לחשוף את תרבות ואמנות יפן לציבור הרחב. השנה, בגלל המלחמה, הוחלט לקיים אירוע מיוחד, נוסף, למפוני קו העימות. 

האירוע, בשם "יום יפן בעידן מלחמה", יתקיים ביום רביעי במוזיאון טיקוטין ביוזמה של מוזיאוני חיפה ושגרירות יפן בישראל. לאירוע מוזמנים,  ללא תשלום, תושבים שפונו מיישובי קו העימות בצפון ובדרום.

במהלך האירוע ייערכו פעילויות לכל המשפחה: מופע טאיקו של קבוצת טאיקו לייף – תיפוף זן יפני באמצעות תופים מסורתיים; סדנאות מודרכות – סדנת אוריגמי, סדנת מנגה (קומיקס יפני) וסדנת מניפת כיס; וחדרי פעילות חופשית – עמדת צילום עם קימונו, פיסול דמויות יפניות בפלסטלינה, כתיבת שמכם ביפנית וקעקועים יפנים. נוסף על כך, כל המבקרים ביום יפן יקבלו הזדמנות אחרונה להסתובב בתערוכה "אדמה, מים, רוח, אש… וריקות" שתרד בסוף החודש, ולהיחשף לשילוב שבין אמנות יפנית מסורתית ומודרנית. באירוע ישתתף שגריר יפן בישראל קואיצ'י מוזושימה. 

 

 

מנכ"ל מוזיאוני חיפה יותם יקיר: "הביקוש לפעילויות המיוחדות של מוזיאוני חיפה במלחמה הוא גדול, ואף הולך וגובר ככל שחולף הזמן. ככל שנוכל נמשיך בכל הפעילויות בטווח המיידי – גם בתכנון לטווח ארוך – ואף נגביר אם רק יתאפשר. בלי גרם ציניות, זוהי שליחותנו ומשימתנו". 

יום יפן בעידן מלחמה, רביעי, 15 בנובמבר, בשעות 19:00-16:00, מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית. הכניסה חופשית, אך כרוכה בהרשמה מראש. לחצו להרשמה

 

סדנה ביום יפן (צילום ג'ני כצנר)

סדנה ביום יפן (צילום ג'ני כצנר)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר