מסיבה בגולדמונד (צילום: גולדמונד ספרים)
מסיבה בגולדמונד (צילום: גולדמונד ספרים)

סוגרים שנה: גולדמונד למען ניצולי המסיבות

ביום ראשון תארח חנות הספרים גולדמונד את עמותת לילה כיום יאיר, שמייצרת מרחבי ריפוי לנפגעי מסיבות הנובה, פסיידאק ומידברן, ותקיים מסיבה שכל הכנסותיה יוקדשו לפעילותה של העמותה. הבעלים אייל לבקוביץ': "אני שמח שנוכל לעזור לעמותה להמשיך ולפעול"

פורסם בתאריך: 27.12.23 12:22

את שנת 2023 יסגרו בגולדמונד – חנות ספרי יד שנייה בשוק תלפיות – במסיבה שכולה מיועדת למטרה טובה. הבעלים אייל לבקוביץ' החליט על כך ממש ברגע האחרון, וגולדמונד יארח את עמותת לילה כיום יאיר שמייצרת מרחבי ריפוי לנפגעי מסיבות הנובה, פסיידאק ומידברן. שותפים להפקה הם ליאור גולדברג, דנה לאור וניצן קרן, וכל ההכנסות ממכירת הכרטיסים מיועדות להמשך פעילותה של העמותה.

פרויקט "לילה כיום יאיר" נוצר מתוך רצון לתת לנפגעי המסיבה את המענה הטיפולי המקצועי באופן מיידי, ולנצל את חלון הזמן הקריטי על מנת להקטין תסמיני פוסט טראומה. כשבוע מתחילת המלחמה הם יצרו מרחב ריפוי שנותן מענה לעיבוד ולשחרור של החוויה, לייצר חיסון שיקטין את הסיכוי להתפתחות תסמינים של פוסט טראומה ולהעצים את התקווה ואת האמונה שאפשר לחיות חיים מלאים ושמחים גם אחרי טראומה.

מרחב הריפוי נותן מענה טיפולי בסדנה של יומיים, כאשר הסשנים משלבים טיפולי גוף, נפש, רוח, תודעה וטבע ומועברים על ידי המטפלים הבכירים בארץ בתחום הטראומה. הרטריט הוא מיזם משותף של שירה ברוקנר מגיעה מתחומי הטיפול, וקרן שמגיע מעולמות ההפקה והאירוח. עד כה נעשה הרטריט בהתנדבות מלאה, אך כדי לשמר את כוח האדם באיכות גבוהה זקוקה העמותה לתמיכה כספית, ולכן פתחה בקמפיין מימון המונים שנוצר בשיתוף עם ארגון חוש"ן – חינוך ושינוי, שהוא ארגון החינוך וההסברה של הקהילה הגאה בישראל. כל ההכנסות מהקמפיין יועברו ישירות למימון הוצאות המתחם.

 

 

לבקוביץ' הרים את הכפפה, והוא מזמין לחגוג אצלו את השנה האזרחית החדשה: "בואו לפרק, להיות ביחד ולרקוד את כל התפילות והבקשות לשנה החדשה למענכם ולמען הריפוי. בואו לרקוד. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס ללינק, לתרום 70 שקל או יותר לקמפיין גיוס ההמונים ולהציג קבלה על התרומה בכניסה לאירוע, שיתקיים ביום ראשון, 31 בדצמבר, בשעה 21:00".

אלו עוד פרטים אתה יכול לשתף על האירוע?

"על המוזיקה יהיו די.ג'יי moish מקהילת מידברן, די.ג'יי el zamir בהופעת סולו אלקטרו אוריינטלית, די.ג'יי JOS3F מקהילת הנובה וערן זמיר מצוות לילה כיום יאיר. במקום יהיה בר משקאות ואוכל, וכמובן שגם מרחב מוגן. אני שמח שנוכל לעזור לעמותה להמשיך ולפעול. במהלך החודש מתוכננים לעבור את הריטריט עוד עשרות אנשים, ועד כה התגובות היו מרגשות מאוד. כולם דיברו על מרחב בטוח לנשימה, על קבלת כלים אפקטיביים ועל יצירת תחושה של קהילה. הם דיווחו על יצירת תקווה להמשך חיים מלאים ומשמעותיים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכה

    יוזמה מבורכת ! אני אתרום בלי קשר אם אני צריך טיפול. אבוא לבקר ולתת מילים חמות !

  2. דותן

    הכנסות הכרטיסים לעמותה, והכנסות הבר ודוכן האוכל לבעלי המקום? עיסקה בהחלט משתלמת לבעלי המקום.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר