הטרמינל (צילום: דוברות נמל חיפה)
הטרמינל (צילום: דוברות נמל חיפה)

בקרוב בנמל: מתחם הופעות ענק

ב-1 ביוני ייפתח הטרמינל - מתחם הופעות ענק בנמל חיפה - שיארח הופעות, פסטיבלי מוזיקה, מסיבות ועוד. הטרמינל יפעל בשטח האנגר 15 ההיסטורי בנמל על שטח של כ-3,000 מ''ר, והוא יוכל לארח עד 2,000 איש באירוע

פורסם בתאריך: 20.5.24 10:27

מתחם הופעות ענק ייפתח בשבת, 1 ביוני, בנמל חיפה. המתחם, שנקרא הטרמינל, יארח הופעות, פסטיבלי מוזיקה, מסיבות ועוד, והוא הוקם ביוזמת נמל חיפה, בשיתוף פעולה ובניהולו האמנותי של אסף בן דוד, ממקימי ומפיקי פסטיבל inDnegev.

הטרמינל יפעל בשטח האנגר 15 ההיסטורי בנמל, שהוקם בשנות ה-50 של המאה הקודמת, על שטח של כ-3,000 מ"ר, והוא יוכל לארח עד 2,000 איש באירוע. המקום עבר שיפוץ יסודי והוקמו בו במה, מערכות סאונד ותאורה מתקדמות ומתחם של ברים ואוכל.

בתוך כך שיתוף פעולה תרבותי נוסף נרקם בין הנמל לחברי קולקטיב האמנות ברוקן פינגאז, שייצרו במתחם פרויקט אמנות שניתן יהיה לראות אותו מכל האזורים בחיפה שמשקיפים על הנמל.

המתחם ייפתח כאמור ב-1 ביוני בהופעה של רביד פלוטניק, אשר לה לא נותרו כרטיסים. בשלב ראשון ייפתח המתחם בסופי שבוע וצפוי לקיים בהם שתי הופעות בשבוע, ובהמשך תתרחב הפעילות. ההגעה למתחם היא מרחוב העצמאות, דרך גשר טרמינל הנוסעים (שער 5), צמוד לתחנת הרכבת חיפה מרכז השמונה.

 

 

יו"ר דירקטוריון נמל חיפה רון מלכא: "מתחם ההופעות הטרמינל יביא בשורה תרבותית חדשה לצפון בכלל ולחיפה בפרט. אין לי ספק שבשיתוף פעולה עם עיריית חיפה, המתחם החדש יתרום רבות לענף התיירות, הבילוי והפנאי בחיפה ויאיץ את פעילות ההקמה של חזית הים העירונית".

מנכל נדל"ן וחזית הים נמל חיפה ארז בהריר: "פתיחת הטרמינל היא צעד ראשון משמעותי לקראת פתיחה נרחבת של הנמל לקהל הרחב בפרויקט חזית הים. הפרויקט יציב את חיפה בשורה אחת עם ערים מובילות בעולם שעברו תהליך של חיבור מחודש בין העיר לנמל ולקו המים, תוך ניצול מיטבי של שטחי הנמל לרווחת התושבים".

ראש העיר יונה יהב: "העירייה רואה בחזית הים העירונית פרויקט אסטרטגי שעתיד למצב את חיפה במקום הראוי לה כעיר תיירותית ותרבותית מובילה בקנה מידה בינלאומי. מתחם ההופעות החדש יהווה מרכיב חשוב במימוש פרויקט זה ועתיד לשמש עוגן מרכזי בחיבור של תושבי העיר לנמל".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר