סיור במסגרת אירוע הבתים הפתוחים בהדר (צילום: רוית שטוסל)
סיור במסגרת אירוע הבתים הפתוחים בהדר (צילום: רוית שטוסל)

אירוע הבתים הפתוחים בהדר נחל הצלחה מסחררת

לדברי המארגנים, ההרשמה לאירוע נסגרה שבוע מראש ומספר המדריכים הוגדל פי שלושה כדי לענות לביקוש. המארגנים בוחנים אפשרות לקיים אירועים נוספים באותה מתכונת

פורסם בתאריך: 2.7.17 12:09

הצלחה מרשימה לאירוע הבתים הפתוחים בהדר שהתקיים אתמול (שבת) בחיפה: כ-600 איש, בעיקר מחיפה אבל גם מתל אביב ומירושלים, השתתפו באירוע הראשון מסוגו שיזמה מועצת הדר הכרמל ושבמסגרתו הם ביקרו בכ-30 בתים ברחבי השכונה והתרשמו מהעושר הארכיטקטוני, התרבותי וההיסטורי המאפיין את הבתים הללו.

האירוע חולק לחמישה מסלולי סיור שלאורכם פזורים הבתים הפתוחים. עופר פיקס, מפעילי מועצת הדר, מסר כי לאור הביקוש הרב לסיורים שינו המארגנים את תוכנית האירוע המקורית, שהתבססה על הדרכת שלוש קבוצות מבקרים בכל שעת סיור, ותוך מתן מענה מהיר לביקוש צורפו מדריכים נוספים כך שהתאפשר קיומם של יותר סיורים ביחס למספר הסיורים שתוכנן תחילה.

פיקס: "לנוכח העניין הרב שעורר האירוע נאלצנו לסגור את ההרשמה מראש שבוע לפני קיומו ושילשנו את מספר מדריכי הסיורים. כל השותפים לאירוע – המארגנים, בעלי ושוכרי הבתים שנפתחו למבקרים, מדריכי הסיורים ופעילי הלוגיסטיקה – עשו את עבודתם בהתנדבות. מספר הנרשמים היה גבוה בהרבה מהציפיות. ההצלחה המדהימה של האירוע נובעת מכך שאנשים אוהבים עיצוב וארכיטקטורה והם רצו לראות מה השתנתה בשכונה".

פיקס הוסיף כי לנוכח הצלחת האירוע בוחנים מארגניו לקיים אירועים נוספים באותה המתכונת, וייתכן שכבר בקרוב יתקיים האירוע השני.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר