מיכל ינאי ואוהד קנולר (צילומים: מארק ניימן, לע"מ; תומר אפלבאום)
מיכל ינאי ואוהד קנולר (צילומים: מארק ניימן, לע"מ; תומר אפלבאום)

ההצגה "מכתב לנעה" תעלה בתיאטרון חיפה

מיכל ינאי ואוהד קנולר יככבו בהעלאה המחודשת של ההצגה המצליחה "מכתב לנעה" המספרת על אלמנת מלחמה שמתאהבת מחדש ועל המאמץ של שני ילדיה למנוע את התפתחות הקשר. את המחזה שעובד מחדש ביים נתן דטנר

פורסם בתאריך: 17.6.19 11:16

שיתוף פעולה בין תיאטרון חיפה לתיאטרון הארצי לילדים ולנוער מעלה מחדש על הבמה את ההצגה המצליחה "מכתב לנעה". ההצגה עלתה בפעם הראשונה בשנת 2001 וזיכתה את המחזאית גורן אגמון בפרס התיאטרון הישראלי למחזאית השנה. לקראת ההפקה המחודשת עובד המחזה ובוים על ידי נתן דטנר. בהצגה משתתפים השחקנים מיכל ינאי, אוהד קנולר, גל גולדשטיין, דניאלה דלין ועמית ברנר.

ההצגה עוסקת בנעה, אלמנת מלחמה שחיה לבד 15 שנה. לנעה שני בנים – אורי שנמצא בקורס טיס ויותם בן ה-16. נעה ירשה מבעלה, שנהרג במלחמת לבנון מאש כוחותינו, הוצאת ספרים שבאמצעותה היא מתפרנסת. יום אחד היא פוגשת מדריך בחברה להגנת הטבע בשם אמנון והשניים מתאהבים, אלא שבניה של נעה מתקשים לקבל את השינוי ופועלים כדי למנוע את כניסתו של אמנון לחייהם.

 

 

"מכתב לנעה" היא הצגה על שכול שעוסקת גם בשאלה אם תמיד כדאי לדעת את האמת שמסתתרת מאחורי אנשים שאנחנו אוהבים או שלעתים עדיף לעצום עיניים.

"'מכתב לנעה' מביאה דרמה ישראלית משפחתית הנוגעת בחיים של כולנו", אומרת מנכ"לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי, "מחזותיה של אגמון הם תמונת ראי של החברה הישראלית והקונפליקטים היומיומיים והלאומיים שלה. תיאטרון חיפה שמח על שיתוף הפעולה עם התיאטרון הארצי לילדים ולנוער להעלאת הצגה מרגשת זו".

המחזה יוצג בתיאטרון חיפה ב-7 ביולי ובבית ציוני אמריקה בתל אביב ב-10 ביולי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר