משאיות חוסמות את המדרכה בדרך לבית הספר איינשטיין
משאיות חוסמות את המדרכה בדרך לבית הספר איינשטיין

עיריית חיפה תטפל בבעיית המשאיות המסכנות את תלמידי איינשטיין

בעקבות סיור ברחוב הסייפן, שם כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והצפון" קיימת בעיית בטיחות חמורה, הוחלט בעירייה לשנות את סדרי התנועה ברחוב, להציב תמרור ולהגביר את האכיפה

פורסם בתאריך: 21.5.17 19:45

העירייה נענתה לבקשת הורי התלמידים בבית הספר הממלכתי אינשטיין ותטפל בבעיית התעבורה המסכנת את תלמידי בית הספר. כך עולה מסיכום סיור שערך מנהל המוקד העירוני יוסי כהן בלוויית אנשי מקצוע ברחוב הסייפן הסמוך לאינשטיין.

כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והצפון" בשבוע שעבר, התלוננה יו"ר ועד ההורים גלי רלר על כך שמשאיות הנוסעות ברחוב הסייפן עולות בהילוך אחורי על המדרכה כדי לפרוק סחורה במחסן של המרכז המסחרי הסמוך, בזמן שעל אותה מדרכה צועדים תלמידים בדרכם לבית הספר או ממנו הביתה. רלר אף תיארה מצב שבעת פריקת הסחורה חייבים כל הולכי הרגל לרדת לכביש הסואן ועלולים להיפגע מהמכוניות שעוברות שם. "רק בנס לא נגרם אסון", קבלה רלר בשבוע שעבר.

לפי הסיכום יותקן ברחוב הסייפן תמרור המגביל את שעות הפריקה והטעינה. העירייה תתכנן מחדש את הסדרי התנועה ברחוב, הכניסה למתחם התפעולי שבו פורקות המשאיות סחורה יסומן, ולמשאיות יותר לנסוע בהילוך אחורי רק שם. כמו כן יוצב תמרור המגביל כניסת משאיות מעל עשרה טון ויבוצעו פיקוח שוטף ואכיפה של ציות לתמרורים.

רלר: "אני מאוד שמחה שהעירייה טיפלה בפנייתי במהירות. כהן סייר במקום בלוויית פמליה גדולה של אנשי מקצוע שלקחו אחריות מלאה לתיקון המצב. עם זאת אני רוצה לראות שההבטחות אכן מקוימות במהירות האפשרית כפי שהובטח לי".

במקביל עדכנה רלר את הורי התלמידים הלומדים בבית הספר על הסיכום באמצעות קבוצות הווטסאפ הכיתתיות ודף הפייסבוק הקהילתי: "הודעתי גם למנהלת בית הספר ולנציגי השכונה. ביקשתי מההורים שבינתיים, עד שהדברים ייושמו בשטח, ימשיכו לנהוג במשנה זהירות ולהביא את הילדים בעצמם לבית הספר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר