אשכול הגנים ברחוב אנילביץ' (צילום: שושן מנולה)
אשכול הגנים ברחוב אנילביץ' (צילום: שושן מנולה)

אורזים את הגן – היעד עדיין לא ידוע

עיריית חיפה שלחה ארגזים לגן הטיפולי הערבי ברחוב אנילביץ' במןשבה הגרמנית כדי לארוז בהם את החפצים לקראת המעבר ליעד אחר. ההורים טוענים כי במקום ייפתח גן דתי וכי לא נמסר לאן יעברו ילדיהם

פורסם בתאריך: 5.6.17 13:17

הורים לילדים בגן טיפולי ערבי במושבה הגרמנית בחיפה זועמים על מערכת החינוך העירונית שהחליטה לסגור את הגן אך עדיין לא הודיעה להם לאן הם עוברים. כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והצפון" לפני כחודש החליטה העירייה לסגור גן אחד מתוך שניים במתחם גנים ברחוב אנילביץ' כדי לפנות מקום לגן דתי. בתחילה נאמר להורים כי הגן החדש ייפתח ברחוב ליאון בלום ברמת הדר, אך התנגדותם הביאה לכך שהעירייה נסוגה בה מהחלטתה והודיעה כי היא מחפשת מקומות אחרים.

ההורים שמתנגדים למעבר בכלל ולרמת הדר בפרט ביקשו סיוע מחבר מועצת העיר מסיעת חד"ש ד"ר סוהיל אסעד, וזה פנה בעניין למנכ"ל העירייה גדי מרגלית אך לדבריו עדיין לא קיבל תשובה מהמנכ"ל באשר לעתידו של הגן. אסעד: "ההורים אכן דיברו איתי והשמיעו את טענותיהם ואת בקשותיהם. הודעתי להם שאעביר את הדברים הלאה, וכך עשיתי. פניתי למרגלית אבל עד כה הוא לא חזר אלי. אני עדיין מחכה".

דוניה פארג', אם לאחד הילדים בגן: "העירייה כבר הביאה לגן קרטונים כדי לארוז את הצעצועים ואת החפצים כדי להעביר אותם לגן החדש".

ואיפה יהיה הגן החדש?

"שאלנו את הגננת והיא לא יודעת. לטענתה, איש לא דיבר איתה. היא חושבת שעוברים בכל זאת לליאון בלום, למרות שבתגובה של העירייה לאתר נאמר שהיא מחפשת עוד מקומות. זה לא בסדר שעד עכשיו הילדים וההורים לא יודעים איפה יהיה הגן בעוד שלושה חודשים. נראה שהם מבקשים להסתיר את המידע על המקום עד לרגע האחרון. הודענו לאסעד שלא נעבור לשום גן, ובטח שלא לרחוב ליאון בלום שהוא מקום מסוכן לילדים קטנים. העירייה יכולה לעשות מה שהיא רוצה – אנחנו נישאר כאן".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "בגן אנילביץ' לומדים השנה 11 ילדים שאף אחד מהם אינו תושב השכונה. חלק מילדי הגן ישולבו בשנה הבאה במסגרות החינוך הרגיל והאחרים במסגרות מקדמות של החינוך המיוחד לפי התקדמותם וצורכיהם. בגן ילמדו בשנה הבאה ילדים תושבי השכונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר