מיתוג למתן טל (עיצוב ומיתוג: אופק מרזן)
מיתוג למתן טל (עיצוב ומיתוג: אופק מרזן)

עבודת גמר בתיכון רעות: תלמידים ממתגים את חבריהם

התלמידים הונחו להתייחס לחבריהם כאילו הם עסק או מוצר, והכינו עבורם את כל מה שנחוץ כדי לשווק אותם, כולל כרזות, קטלוגים, דיסקים, כרטיסי ביקור וערוצים ביוטיוב

פורסם בתאריך: 12.6.17 15:23

תלמידי כיתה י"א מתיכון רעות לאמנויות בחיפה, אשר לומדים במגמת עיצוב חזותי, מיתגו את חבריהם ללימודים כחלק מפרויקט הגמר לבחינת בבגרות במקצוע המגמה. כל תלמיד בחר חבר או חברה מהתיכון ומיתגו אותם או את יצירתם. ביום חמישי יוצגו היצירות של התלמידים בתערוכה שתתקיים בבית הספר.

על הרעיון מספר מרכז המגמה לעיצוב חזותי יגאל באום: "כדי שתלמידים אחרים בבית הספר יבינו בדיוק מה עושים במגמה ואיך זה משתלב בעולם האמיתי, פונים תלמידי המגמה לחבריהם בבית הספר ובונים להם מיתוג. ההנחיות לבניית המיתוג הן להתייחס לחבר כאילו הוא עסק שצריך למתג או שממתגים את המקצוע או את האמנות שלו. ההגבלות הן שאסור לבחור חבר שאינו מהתיכון".

לדבריו, המגבלה נובעת מההעדפה שהתלמידים יכירו היטב את מי שהם ממתגים: "אחד מהתלמידים בחר לעבוד עם תלמידה ממגמת עיצוב אופנה. הם פנו לתלמיד ממגמת צילום שצילם עבורם בוק. לאחר מכן עובדו התמונות לקטלוג, הודפסו כרזות והוכנו מוצרים נלווים. תלמידים אחרים בחרו תלמידים ממגמת המוזיקה והכינו להם דיסקים. כמובן שהוכנו גם כרטיסי ביקור, דפים בפייסבוק וערוצים ביוטיוב".

איך קיבלו התלמידים את רעיון המיתוג?

"זו משימה שהתלמידים אוהבים מאוד. הרמה אצלנו היא גבוהה מאוד, כך שהאינטנסיביות וההשקעה היו רציניות. להערכתי, כל תלמיד השקיע בעבודת הגמר לפחות 50 שעות".

מנכ"לית רעות גלית גרנות: "זו פעילות שמאפשרת לתלמידים להביא לידי ביטוי באופן מעשי את מה שהם לומדים במגמה. זו פעילות חשובה מאוד, מלמדת ומעניקה בעיקר ניסיון. בגלל איכות המגמות אצלנו התוצרים הם מקצועיים מאוד".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר