מצעד החיים בפולין (צילום: Wjarek/depositphotos.com)
מצעד החיים בפולין (צילום: Wjarek/depositphotos.com)

המשא ומתן נכשל: המשלחות לפולין יוקפאו

משלחת של נציגים ממשרד החוץ, ממשרד החינוך ומהשב"כ יצאה לורשה וקיימה עם ממשלת פולין משא ומתן שעסק בכמה סוגיות, ובראשן תכני המסע ואבטחת המשלחות. הדיונים נמשכו גם לאחר שובה של המשלחת ארצה, אך המשא ומתן לא צלח. המשמעות: המשלחות שהיו צפויות לצאת לפולין בספטמבר-נובמבר יוקפאו

פורסם בתאריך: 14.8.22 16:42

משרד החינוך הודיע היום (ראשון) כי על רקע המבוי הסתום שאליהן נקלעו השיחות עם ממשלת פולין, המשלחות שהיו צפויות לצאת למדינה בחודשים ספטמבר-נובמבר יוקפאו.

בהודעה משותפת של משרד החינוך ומשרד החוץ צוין כי משלחת של נציגים ממשרד החוץ, ממשרד החינוך ומשירות הביטחון הכללי (השב"כ) יצאה לורשה, בירת פולין, וקיימה במשך יומיים רצופים משא ומתן שעסק בסוגיות המרכזיות שעומדות על הפרק, ובראשן תכני המסע ואבטחת המשלחות. הדיונים נמשכו גם לאחר שובה של המשלחת ארצה, אך על אף המאמצים להגיע להסכמות עם נציגי הממשלה הפולנית, הדבר לא צלח.

 

 

עוד נמסר כי המשרדים ערוכים לחדש בכל עת את המשא ומתן כדי שיימצא פתרון מתאים ומוסכם, ובלבד שתתגלה הבנה לצרכים הישראליים בסוגיות המוזכרות.

משרד החינוך פרסם הודעה גם לבתי הספר בנושא זה והוסיף כי הוא יפעיל גם בשנת הלימודים הקרובה (תשפ"ג) את המסעות החלופיים שמתקיימים בישראל תחת הכותרת "שואה ותקומה – ממשבר לצמיחה". המסע יאפשר לבתי הספר להשתתף בו ולקבל סבסוד מלא שיכלול כניסה לאתרים, שמיעת עדויות, הדרכה, לינה, כלכלה והסעות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר