תלמידות מקניה שילמדו עם תלמידי ליאו באק
תלמידות מקניה שילמדו עם תלמידי ליאו באק

תלמידים מליאו באק ילמדו ביולוגיה עם תלמידות מקניה

במסגרת פרויקט שיזמה רכזת הביולוגיה בבית הספר ליאו באק מלי בר, תלמידי שכבת כיתות י"א בליאו באק ילמדו ביולוגיה עם תלמידות מבית ספר בעיר נאקורו שבקניה. התלמידים יבצעו עבודות חקר וילמדו ביחד, כאשר המטרה היא להעשיר את הידע ולהכיר תרבויות שונות

פורסם בתאריך: 9.10.22 11:46

תלמידי שכבת כיתות י"א בבית הספר ליאו באק ילמדו השנה ביולוגיה עם תלמידות מבית ספר בעיר נאקורו שבקניה. במסגרת הפרויקט, שאותו יזמה רכזת הביולוגיה בבית הספר מלי בר, יבצעו התלמידים עבודות חקר וילמדו ביחד. מטרתו של הפרויקט היא להעשיר את הידע ולהכיר תרבויות שונות.

בר: "אנחנו נמצאים בשלבים הראשונים של הפרויקט. בית הספר בקניה הוקם על ידי שלושה אחים ואחות קנייתים שהצליחו להיחלץ ממעגל העוני בזכות מלגות שקיבלו. הארבעה הקימו בית ספר פנימייתי לבנות מגיל יסודי ועד לגיל תיכון, וכך להחזיר את חובם לחברה. בבית הספר לומדות בנות שנמצאות במעגל העוני ובמצב סוציו אקונומי קשה. מנהלת בית הספר היא האחות, והיא גם מורה לביולוגיה, ושלושת האחים הם חברי ההנהלה".

 

 

איך נוצר הקשר ביניכם?

"הגיע אלי אימייל מחברת עמותה שמאמצת את בית הספר הזה בקניה, והיא כתבה לי שהיא מחפשת ציוד מעבדה כתרומה לבית הספר. השבתי שמהיכרותי את ליאו באק לא תהיה בעיה לתרום, והוספתי שאני רוצה יותר מזה – שתלמידים שלנו ושל בית הספר הקנייתי ילמדו ביחד ביולוגיה, בדגש על אקולוגיה, ובית הספר הקנייתי הסכים. השאיפה שלי היא שנעשה ביחד עבודות ביו חקר. הם יחקרו שם ואנחנו פה, ואחר כך נשווה את האורגניזם, את הצמחים השונים וכדומה. בנוסף נעבוד ביחד על פרויקט של ארגון טיים (ארגון בינלאומי שהוקם בישראל ואשר עוסק בשימור ובהגנה של בתי גידול טבעיים. הארגון רוכש שטחים על פני כדור הארץ שיש בהם מגוון ביולוגי עשיר; ש"מ). אני מקווה שייצא לנו גם ללמוד ביחד באמצעות אפליקציית הזום. למרות שהבנות מדברות אנגלית מצוינת, הן מופנמות בהשוואה לתלמידים שלנו, ונצטרך להתאים את השיעור לכולם".

 

תלמידות מקניה שילמדו עם תלמידי ליאו באק

תלמידות מקניה שילמדו עם תלמידי ליאו באק

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר