לומדים היסטוריה בשטח (צילום: בית ספר ליאו באק)
לומדים היסטוריה בשטח (צילום: בית ספר ליאו באק)

בליאו באק לומדים על העבר אך חושבים על המח"ר

בתיכון ליאו באק כבר מיישמים את רפורמת המח"ר של משרד החינוך, עוסקת בשינוי הלימודים ההומניים, והשבוע נדרשו תלמידי שכבת כיתות י"א לבצע מטלת בגרות בהיסטוריה באופן יצירתי ברחבי אתר בית שאן העתיקה

פורסם בתאריך: 26.10.22 12:19

בתיכון ליאו באק החלו ליישם את רפורמת המח"ר (מדעי החברה והרוח) של משרד החינוך, אשר עוסקת בשינוי הלימודים ההומניים. השבוע עברו 360 תלמידים משכבת כיתות י"א חוויה חינוכית ייחודית כשנדרשו לבצע מטלת בגרות בהיסטוריה בנושא בית שני עם דגש על הלניזם באופן יצירתי ברחבי אתר בית שאן העתיקה.

תלמידי השכבה בהדרכת צוות ההיסטוריה של התיכון בראשותו של ד"ר איתי נגרי, ובליווי צוות החינוך של השכבה, קיבלו משימות מגוונות שבוצעו בין המוצגים הארכיאולוגיים, תוך התבססות על ידע היסטורי ועל מיומנויות חקר. התלמידים התבקשו לבחון מקורות באופן מושכל, לנסח שאלה, להביע עמדה היסטורית ולנמקה, להשוות ולקשר היסטורית בין מוצגים באתר לספר הלימוד, ובין החיים בעיר הקדומה לחייהם כיום.

 

 

כל זוג תלמידים בחר את המבנה באתר שמייצג באופן הטוב ביותר את העיר העתיקה כהלניסטית, וצילם בה סרטון באורך של כשתי דקות ובו הסביר באופן מנומק ויצירתי כיצד אותו מבנה אכן מייצג זאת.

ד"ר נגרי: "תלמידי ליאו באק יצאו לבית שאן ללמוד על העבר וכבר חושבים על המחר. למרות שנושא בית שני כבר לא יהיה חלק מנושאי הלימוד המחייבים בלימודי ההיסטוריה במסגרת רפורמת המח"ר, אנו מתכוונים להמשיך לעסוק בתקופה זו במסגרת מיזמים מיוחדים".

 

תלמידי היסטוריה בליאו באק בין עתיקות בית שאן (צילום: בית ספר ליאו באק)

תלמידי ליאו באק בין עתיקות בית שאן (צילום: בית ספר ליאו באק)

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר