בית הספר אליאנס (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בית הספר אליאנס (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

העירייה תשלם לעובדי המינהלה, הוסר איום השביתה באליאנס

בפגישה בין נציגי עיריית חיפה ועמותת אליאנס התחייבה העירייה לשלם את המשכורות של עובדי המינהלה בבית הספר אליאנס. יו"ר ועד ההורים יניב רובין: "אני שמח שהושג סיכום בין העירייה לעמותה ומחזיק אצבעות שהסיכום יחזיק מעמד. לפי העדכון שקיבלתי, עובדי המינהלה ייקלטו בעירייה"

פורסם בתאריך: 27.10.22 10:12

הוסר איום השביתה בבית הספר אליאנס לאחר שעיריית חיפה לקחה על עצמה לשלם את משכורות אנשי המינהלה בבית הספר. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" לפני כשבועיים, סכסוך פרץ בין העירייה לעמותת אליאנס שהיתה הבעלים של בית הספר עד תום שנת הלימודים שעברה, לאחר שהעירייה לא עמדה בהתחייבותה לשלם את שכר עובדי המינהלה למרות שמשרד החינוך העביר לה כספים לתשלום המשכורות.

מדובר ב-35 עובדים, ובהם סייעות, לבורנטים, ספרנית, פקידות ואנשי תחזוקה, אשר מוגדרים עדיין עובדי עמותה. בעקבות המצב איים ועד ההורים הבית ספרי להשבית את הלימודים. ביום ראשון התקיימה פגישה בהשתתפותם של הגורמים המעורבים בסכסוך, ובה התחייבה העירייה לשלם את המשכורות.

יו"ר ועד ההורים יניב רובין: "אני שמח שהושג סיכום בין העירייה לעמותה ומחזיק אצבעות שהסיכום יחזיק מעמד. לפי העדכון שקיבלתי, עובדי המינהלה ייקלטו בעיריית חיפה תוך כמה חודשים".

 

 

יו"ר עמותת אליאנס חיים גרשון: "נפגשנו ביום ראשון אצל היועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין, ובפגישה נכחו בין השאר את גזבר העירייה שמוליק מרמלשטיין, נציגי מינהל החינוך העירוני ומנהל אליאנס רם שמואלי. הוחלט שהעירייה תיקח על עצמה את תשלום המשכורות, ובמקביל אנחנו נסגור את העמותה בעוד כמה חודשים. נשאר לנו לסגור את כל ההתחייבויות שלנו לספקים עם הכסף שנותר לנו בקופת העמותה, ואת היתרה נעביר לעירייה. עם זאת, נעמוד על כך שיתרת הכסף שתועבר תהיה לטובת התלמידים. מנהל בית הספר יתאם את המהלך עם ועד ההורים הבית ספרי".

מעיריית חיפה נמסר: "בישיבה שנערכה בתחילת השבוע בלשכת היועצת המשפטיית לעירייה הוסדרו תנאי העסקתם של עובדי המינהלה, לרבות נושא השכר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר