חטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק (צילום: מרכז החינוך ליאו באק)
חטיבת הנעורים של בית הספר ליאו באק (צילום: מרכז החינוך ליאו באק)

"תלמידי החטיבה בליאו באק הפכו לתלמידים סוג ב'"

הורים לתלמידי שכבת כיתות ח' בחטיבת הנעורים ליאו באק זועמים. לטענתם, ילדיהם שוהים לעתים תכופות מחוץ לכיתות ומפסידים חומר לימודי, והסיבה לכך היא מחסור בחדרים, אשר נגרעים לטובת תלמידי התיכון שנבחנים בבחינות הבגרות. הנהלת בית הספר: "מקווים שבקרוב נחזור ללמד במבנה התיכון"

פורסם בתאריך: 6.12.22 16:24

הורים לתלמידי שכבת כיתות ח' בחטיבת הנעורים ליאו באק טוענים כי ילדיהם שוהים לעתים תכופות מחוץ לכיתות ומפסידים חומר לימודי, כאשר הסיבה לכך היא מחסור בחדרים, אשר נגרעים לטובת תלמידי התיכון שנבחנים בבחינות הבגרות.

יצוין כי מבנה התיכון מושבת כעת לצורך שיפוץ ושיקום לאחר שבמקום נעשו בקיץ עבודות להסרת אסבסט מהתקרה.

ההורים סיפרו שאתמול (שני) למדו התלמידים בדשא, ולא בפעם הראשונה, ושהם חוששים שילדיהם מפסידים חומר לימודים רב. בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמר אחד מההורים: "לשכבת ח' אין פתרון. לעתים תכופות מוציאים אותם מהכיתות לטובת תלמידי התיכון שנבחנים שם בבחינות הבגרות. אתמול למשל הם למדו בדשא. איפה עיריית חיפה שתיתן לתלמידי התיכון מקום להיבחן? חטיבת הנעורים היא בית ספר מוכר ורשמי ששייך לעיריית חיפה ולמשרד חינוך. ההורים כאן לא משלמים עבור בית ספר פרטי כמו בבית הספר היסודי בתיכון של ליאו באק. תלמידי החטיבה הפכו לתלמידים סוג ב'. הגיע הזמן שהעירייה וליאו באק ימצאו לתיכוניסטים מקום להיבחן בו, ושזה לא יבוא על חשבון ילדינו".

 

 

לדבריו, "אתמול במשך חצי שעה כל הכיתה הסתובבה במבנה כדי לחפש כיתה ללמוד בה, ובסוף לא מצאו וישבו על דשא לשוחח על הצגה שהם ראו. בימים אחרים מוציאים אותם לטיולים ולסיורים מאולצים, והם לא לומדים ולא מספיקים את החומר. ימי לימוד שלמים מתבטלים, וזו שערורייה. אני לא חושב שהדרך לפתור את בעיית חוסר המקום לתלמידי התיכון היא לפגוע בשכבת הנעורים".

מהנהלת ליאו באק נמסר בתגובה: "אנו נמצאים בתקופה שבה אנחנו בונים מערכות לימוד כמעט מדי שבוע בגלל אילוצי מקום. אנחנו עושים כל מאמץ לא לפגוע בלימודים הסדירים בשום חטיבת גיל, לרבות חטיבת הנעורים. למעשה, אין כמעט פגיעה כלל, ובימים הספורים שבהם אנו משתמשים במתחמים בחטיבת הנעורים, ילדי החטיבה מקבלים פעילויות העשרה ולימוד חווייתיות ומשמעותיות. אנחנו מקווים שבקרוב נחזור ללמד במבנה התיכון, והכל יבוא על מקומו בשלום".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנו סומכים על שיקול הדעת של הנהלת המוסד החינוכי. נדגיש כי מצב זה הוא זמני, עד לחזרתם המלאה של התלמידים למבנה החטיבה העליונה".

עיריית חיפה סירבה להגיב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שונא עירייה אוהב את ליאו באק

    ברור שהעירייה לא תגיב, ככ הרבה מבנים בעיר שעומדים ללא שימוש והם שמים פס על החינוך סיגל ציוני תתביישי לך את בושה את וכל חבורת הזבל של קליש

  2. תלמיד

    הם עמדו מחוץ לחדרים בזמן שעשינו את המבחן בלשון (לא בגרות) ולא הפסיקו לצרוח את חייהם המריפ ולהטיח את הורמוניהם המשתוליים כנגד אוזנינו
    אני מבקש לשנות את הכתבה על מנת שתיהיה מדויקת ותציג את הקורבן האמיתי פה – תלמידי י"א
    תודה רבה וד"ש לבוחן החיצוני החמוד

  3. תלמיד

    הם עמדו מחוץ לחדרים בזמן שעשינו את המבחן בלשון (לא בגרות) ולא הפסיקו לצרוח את חייהם המרים ולהטיח את הורמוניהם המשתוליים כנגד אוזנינו
    אני מבקש לשנות את הכתבה על מנת שתיהיה מדויקת ותציג את הקורבן האמיתי פה – תלמידי י"א
    תודה רבה וד"ש לבוחן החיצוני החמוד

  4. אוהד ליאו באק

    שאפו לליאו באק על התארגנות מופתית כבר כמעט שנה בניהול שקט ורגוע של כל האירוע שנכפה עליהם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר