כיתה בבית ספר
כיתה בבית ספר

בגלל שביתת השלטון המקומי: שיבושים בלימודים ביום חמישי

בתי הספר התיכוניים ישבתו בעקבות הצטרפותו של ארגון המורים לשביתה ברשויות המקומיות. הלימודים בתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים יתקיימו במתכונת מצומצמת ויסתיימו בשעה 11:45 בטענה להיעדר שירותי ניקיון. גני הילדים לא יפעלו בשל מחסור בסייעות. בעיריית חיפה לא תתקיים קבלת קהל ולא יינתנו שירותים

פורסם בתאריך: 21.2.23 11:38

בשל השביתה המתוכננת בשלטון המקומי ביום חמישי בטענה להתעלמות של משרד האוצר מדרישותיו, והצטרפותו של ארגון המורים לשביתה, צפויים שיבושים בלימודים.

במסגרת השיבושים ישבתו בתי הספר התיכוניים ברחבי הארץ. באשר לבתי הספר היסודיים ולחטיבות הביניים קיבלו מנהלי המחוזות במשרד החינוך הודעה כי הלימודים יתקיימו במתכונת מצומצמת ויסתיימו בשעה 11:45 בטענה להיעדר שירותי ניקיון. גני הילדים לא יפעלו בשל מחסור בסייעות.

 

 

בהודעה ששלחה ראש מינהל חינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק למנהלי בתי הספר בעיר נכתב: "מעדכנת אתכם כי בשלב זה צפויה ביום חמישי הקרוב השבתה של כלל השירותים המוניציפליים, לרבות החינוך (לא כולל החינוך המיוחד). ממתינים לדיון של השלטון המקומי בנושא עם הממשלה. אעדכן אתכם בהתפתחויות ככל שיהיו".

מדוברות מרכז השלטון המקומי נמסר: "אנחנו לא משביתים את גני הילדים ולא את בתי הספר היסודיים כי אין לנו סמכות לעשות זאת. אנחנו משביתים את שירותי הרשות המקומית. באשר להשבתות השונות יש לפנות למשרד החינוך".

עדכון (רביעי, 12:30): מעיריית חיפה נמסר כי לפי הודעת מרכז השלטון המקומי, עובדי העירייה יגיעו ביום זה לעבודה אך לא תהיה קבלת קהל במוסדות העירייה ולא יסופקו שירותים, לרבות בכל תחומי הלוגיסטיקה והתחזוקה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר