כיתה (צילום: maroke/depositphotos.com)
כיתה (צילום: maroke/depositphotos.com)

תלמיד ריסס מורה במטף כיבוי, הלימודים הושבתו

תלמיד בבית הספר היסודי אלכרמה כעס על המורה שדרש ממנו להביא אישור איחור לשיעור, וריסס אותו וחלק מילדי הכיתה באמצעות המטף. בעקבות האירוע התכנסו המורים אתמול בשעות הבוקר לישיבת הסברה שארגנה ההסתדרות, ורק בסיומה חודשו הלימודים. הסתדרות המורים: "לא נעבור על כך בשתיקה"

פורסם בתאריך: 11.5.23 13:54

הסתדרות המורים השביתה את הלימודים בבית הספר היסודי אלכרמה לשעתיים בשל אירוע חמור שבו תקף תלמיד מורה עם מטף כיבוי אש. בעקבות האירוע החלו אתמול (רביעי) הלימודים בבית הספר בשעה 10:00 במקום בשעה 8:00.

התלמיד התוקף כעס על המורה שדרש ממנו להביא אישור איחור לשיעור, וריסס אותו וחלק מילדי הכיתה באמצעות המטף. בעקבות האירוע התכנסו המורים אתמול בשעות הבוקר לישיבת הסברה שארגנה ההסתדרות, ורק בסיומה חודשו הלימודים.

 

 

מהסתדרות המורים נמסר: "אנחנו מגנים בחריפות כל סוג של אלימות כלפי עובדי הוראה. לא נעבור על כך בשתיקה ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למגר את האלימות במערכת החינוך".

ממשרד החינוך נמסר: "אנו רואים בחומרה רבה את האירוע שאירע בבית הספר אלכרמה. האירוע טופל באופן חינוכי ומשמעתי על ידי גורמי המקצוע בבית הספר. כמו כן התקיימו מעגלי שיח עם התלמידים למניעת אירועים כאלו בעתיד. בשל צנעת הפרט לא נוכל לפרט מעבר לכך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. לבנת חבלה

    כול תגובה שמתחילה: וועדת… רואה בחומרה רבה, סופה כלום אחד גדול.

  2. עצוב מאד

    ילדים שבמגזר לומדים אלימות ואיומים מהבית מגיל צעיר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר