תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)
תיכון ליאו באק (צילום: בועז כהן)

תלמידי כיתה י' בליאו באק פתחו עצומה: "לא ניתן לפרק את הכיתה"

בכיתה י' 9 בבית הספר ליאו באק לומדים 25 תלמידים בלבד, וההנהלה החליטה לאחד כיתות כדי לעמוד בתקן של משרד החינוך. התלמידים מסרבים לקבל את רוע הגזרה, ובעצומה שפתחו הם כתבו: "נילחם כדי להשאיר את הכיתה ללא שינויים דרסטיים. נשמח אם תחתמו על העצומה כדי שנמשיך להיות הכיתה הכי טובה בשכבה"

פורסם בתאריך: 16.5.23 13:19

תלמידי כיתה י' 9 בבית ספר ליאו באק פתחו עצומה נגד פירוק הכיתה שלהם בשנת הלימודים הבאה. לטענתם, הנהלת בית הספר החליטה לפרק את הכיתה בשל מספר נמוך של תלמידים שלומדים בה אשר אינו מתאים לתקן של כיתה.

התלמידים מקווים לגייס את דעת הקהל שתתמוך בהם כדי להפעיל לחץ על ההנהלה לשנות את רוע הגזרה. היעד שהם הציבו הוא להגיע ל-250 חתימות, ונכון להיום כבר חתמו עליה 321 אנשים.

בעצומה, שנפתחה באתר "עצומה", נכתב: "כפי שאתם יודעים, הנהלת בית הספר הוציאה הודעה ברורה לסגירת י' 9 כי היא לא עומדת בתקנון. למה? כי אנחנו הכיתה הכי קטנה בשכבה ואי אפשר לתחזק ולהחזיק אותה. אנחנו עומדים כרגע על 25 תלמידים, בעוד ששאר הכיתות עומדות על בין 27 ל-30 תלמידים, ועל זה מנסים לסגור אותנו. אנו לא שותקים יותר. לא תקרה כאן העברה של ילדים שהסתגלו כבר למרחב הנעים שלהם, לכיתה שלהם ולחברים שלהם. לא ניתן לפרק כיתה מגובשת כל כך שצברה המון חוויות לכל החיים".

 

 

עוד כתבו התלמידים כי "העצומה נפתחה בשביל להראות שלכולם חשוב ואכפת שכיתה י' 9 לא תיסגר ותישאר כמו שהיא. נילחם כדי להשאיר את הכיתה ללא שינויים דרסטיים. יותר מנשמח אם תחתמו על העצומה כדי שנמשיך להיות הכיתה הכי טובה בשכבה".

מהנהלת ליאו באק נמסר בתגובה: "אנו גאים בתלמידינו על פעילותם למעורבות חברתית, לנקיטת עמדה, ליוזמה ולאחריות. כידוע, אנו פועלים בהתאם לחוק ובהתאם להנחיות משרד החינוך לגבי תקן גודל כיתה, ולכן נאלצנו לנקוט צעד של איחוד כיתות. נמשיך לעודד את תלמידינו למעורבות ולאחריות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר