ניידת משטרה (צילום: http://zeferli@gmail.com/depositphotos.com)
ניידת משטרה (צילום: http://[email protected]/depositphotos.com)

העירייה תלווה כספים לצורך טיפול באלימות בבתי הספר הערביים

ועדת הכספים אישרה לעיריית ללוות 92,000 שקל לטיפול בתופעת האלימות בבתי הספר הערביים אלכרמה וחיוואר. הסכום הדרוש נועד לפעול בשני בתי הספר במסגרת פרויקט לאומי שמפעילה הסוכנות היהודית באמצעות חברה בת. כעת נדרש אישורה של מועצת העיר לבקשה

פורסם בתאריך: 23.5.23 14:14

עיריית חיפה תלווה כספים כדי לטפל בתופעת האלימות בבתי הספר הערביים בעיר. מבקשתה של העירייה מוועדת הכספים עולה כי מדובר בפרויקט לאומי שהיא שותפה לו וכי הסכום המבוקש הוא 92,000 שקל. ועדת הכספים אישרה את הבקשה, שתובא כעת לאישורה של מועצת העיר.

הטיפול יתמקד בטיפול באלימות בבתי הספר היסודיים אלכרמה וחיוואר (מערכת החינוך במגזר הערבי מחולקת לשתי חטיבות גיל בלבד – יסודי א'-ח' ותיכון ט'-י"ב). שני בתי הספר הללו הם היחידים בחיפה שנבחרו לפרויקט הלאומי לטיפול באלימות במגזר הערבי לאחר מיפוי שערכה העירייה.

 

 

כזכור, רק לפני כשבועיים ריסס תלמיד מורה במטף כיבוי ביסודי אלכרמה. לאחר האירוע השביתה הסתדרות המורים את הלימודים בבית הספר למשך שעתיים במחאה על הפגיעה במורים.

נוסף על כך התחייבה העירייה להעביר לסוכנות היהודית, שמפעילה את התוכנית באמצעות חברה בת שלה, 280,000 שקל עבור פעילותם של שני נאמנים. במסגרת התוכנית גם מוכשרים בבתי הספר הנקראים חדרי מל"א (מרחב למידה אחר) שמטרתם היא ליצור מרחב בתוך בית ספר שבו ניתן מענה אישי – רגשי, חברתי ולימודי – תוך ראייה כוללנית של צורכי התלמיד ומשפחתו. חדר מל"א כולל פינה לימודית, פינת משחק ופינת מנוחה, ובמהלך היום עובדים שם אנשי מקצוע עם הילדים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר