יובל דגני (צילום: מועצת הנוער העירונית חיפה)
יובל דגני (צילום: מועצת הנוער העירונית חיפה)

יובל דגני מהפתוח היא יו"ר מועצת הנוער העירונית החדשה

אתמול נבחרה הנהגה חדשה למועצת הנוער העירונית - הגוף המייצג הרשמי של הנוער בעיר. חמשת הנציגים שנבחרו יובילו את המועצה בשנת הלימודים הבאה. יובל דגני, תלמידת כיתה ט' בפתוח: "זו אחריות עצומה להוביל את הגוף המדהים הזה, לייצג 22,000 בני נוער ולעבוד עבורם מסביב לשעון"

פורסם בתאריך: 20.6.23 11:24

למועצת הנוער העירונית יש הנהגה חדשה אשר נבחרה אתמול (שני) על ידי מועצות התלמידים של בתי הספר, נציגי תנועות הנוער וארגוני הנוער בחיפה. פורום ההנהגה, שחברים בו חמישה נציגים, יוביל את המועצה בשנת הלימודים הבאה.

לתפקיד יו"ר מועצת הנוער העירונית נבחרה יובל דגני, תלמידת כיתה ט' בפתוח על שם בארי, שתחליף את יעל שרביט שכיהנה בתפקיד בשנה האחרונה; ליו"ר ועדת נוער וקהילה נבחרה מור כהן שעולה לכיתה ט' בחוגים; לדובר המועצה נבחר איליי יצחק שעולה לכיתה י"א בחוגים; ליו"ר ועדת האתיקה נבחרה עדי ויגודסקי שעולה לכיתה ט' באליאנס; ולמזכ"ל המועצה נבחרה מאיה גיל מחטיבת הביניים ליאו באק.

מועצת הנוער העירונית היא הגוף המייצג הרשמי של הנוער בעיר. פעילות המועצה כוללת אירועים ופרויקטים, ובהם "חיות במה – מתן במה לנוער יוצר", קידום זכויות התלמיד, השתתפות בטקסים עירוניים וארגון אירועי קיץ.

 

 

עם בחירתה אמרה דגני שתפקיד היו"ר הוא תפקיד עם מחויבות והביעה את רצונה לפעול במטרה להיות גב לבני הנוער בעיר: ״מבחינתי, להיות יו"ר מועצת הנוער העירונית זו לא סתם כותרת יפה. זו כותרת שבאה עם אחריות עצומה להוביל את הגוף המדהים הזה, לייצג 22,000 בני נוער ולעבוד עבורם מסביב לשעון בתחומים רבים״.

ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק בירכה את התלמידים על ניהול הבחירות למועצת הנוער בצורה דמוקרטית ומכבדת, ועל התהליכים החינוכיים שהתקיימו לקראת הבחירות, ובהם עריכת קמפיין, הצגת מצע התחייבויות וחיזוק מיומנויות השיח והרטוריקה.

 

הפורום הנבחר של מועצת הנוער העירונית (צילום: מועצת הנוער העירונית חיפה)

הפורום הנבחר של מועצת הנוער העירונית (צילום: מועצת הנוער העירונית חיפה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר