כיתת הים (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)
כיתת הים (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)

חדש: כיתת הים של אגף החופים העירוני

ביוזמה משותפת של אגף החופים בעיריית חיפה ומנהלת בית הספר נאות פרס אסתי אזולאי הוקמה בחוף זמיר כיתת ים, שנועדה לאפשר לבתי ספר אשר מלמדים על החיים בסביבה החופית לקיים שיעורים מעשיים בשטח. מנהל האגף חיליק אמסלם: "כיתת הים באה לתת זווית מעשית לשיעורים התיאורטיים הנלמדים בבתי הספר"

פורסם בתאריך: 27.6.23 10:25

אגף החופים של עיריית חיפה מצא דרך מקורית לקירוב בין עולם הים לתחום החינוך: בחוף זמיר הוקמה כיתת ים, אשר נועדה לאפשר לבתי ספר שמלמדים על החיים בסביבה החופית לקיים שיעורים מעשיים בשטח, ובכך לאפשר לתלמידיהם להכיר בצורה טובה יותר ומקרוב את הנושאים שעליהם הם למדו בשיעורים.

הקמת הכיתה, שמוצבת במרכז החוף, היא יוזמה משותפת של אגף החופים העירוני ומנהלת בית הספר נאות פרס אסתי אזולאי. לאחרונה ערך בית הספר כמה ניסויים בחוף, ובסיומם הוא הגיש עבודת מחקר מדעית לתחרות ארצית לבתי ספר בתחום חקר הים.

 

 

מאז שהוקמה פקדו את כיתת הים תלמידים רבים מבתי ספר שונים בעיר וקיימו בה שיעורים שעסקו בהכרת החי והצומח בסביבה החופית, בחשיבות השמירה עליהם ובהתנהגות נכונה בים.

מנהל אגף החופים בעירייה חיליק אמסלם: "כיתת הים באה לתת זווית מעשית לשיעורים התיאורטיים הנלמדים בבתי הספר, ובכך להוסיף להם עניין. נוסף על כך, היא מהווה ערך מוסף גם לעובדי האגף שעוברים בה הכשרות תקופתיות בכל הנוגע לעבודתם השוטפת".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דוד

    חיליק אמסלם מומלץ לשים בחופים שולחנות טקבול מיקצועיים כמו בכל החופים ראשל"צ בת ים תל אביב הרצליה נתניה ממש מתאים ורצוי בחיפה חוויה ספורטיבית לכולם

  2. עמוס לוי

    כל הכבוד על היוזמה . חילק תעשה סיבוב בחופים תבדוק תראה מה עם הניקיון הגינון התאורה והתשתיות למשתמשים . צא מהמזגן ותהיה בשטח לא רק ב…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר