מרדכי אטדגי, אילנית מועלם והשלט (צילום: טל ישראל)
מרדכי אטדגי, אילנית מועלם והשלט (צילום: טל ישראל)

מרגש: כך נפרדו תלמידי דוד ילין מהשומר האהוב

מרדכי (מורדי) אטדגי הוא שומר בבית הספר דוד ילין. מדי בוקר הוא מקבל את פניהם של התלמידים ואנשי הצוות בחיוך ומברך אותם לשלום בצאתם בסיום יום הלימודים. בתו אורטל אדרי התרגשה עד דמעות מסרטון הפרידה שקיימו לו בבית הספר, והיא החליטה שלציבור כולו מגיע לראות אותו. התוצאה לפניכם

פורסם בתאריך: 2.7.23 14:31

אבא של אורטל אדרי הוא אדם מיוחד מאוד. יעידו על כך כל אנשי הצוות החינוכי והנהלת בית הספר היסודי דוד ילין, ולא רק הם. גם כל התלמידים רוכשים כבוד לאיש שמקבל את פניהם בכל בוקר בשער בית הספר ומברך אותם לשלום בצאתם בסיום יום הלימודים. לאבא של אדרי קוראים מרדכי (מורדי) אטדגי, הוא שומר בדוד ילין במשך ארבע שנים, והיא החליטה שלציבור כולו מגיע לראות את הכבוד שלו אביה זכה בסיום שנת הלימודים.

אדרי העלתה לפייסבוק סרטון שהפך לוויראלי עם כמעט 900 לייקים ומאות תגובות. וכך היא כתבה: "אני רוצה לרגש אתכם בדיוק כמו שאני ומשפחתי התרגשנו מלראות את הסרטון המצורף. אלו הערכה וכבוד, התרגשתי עד דמעות. כאמא לילדים שעדיין לומדים בבתי ספר ונמצאת בוועדי הורים, אעלה את הנושא כי יש לנו עדיין ממה ללמוד. תודה להנהלה, לצוות, לוועד ההורים ולתלמידים המקסימים, ותודה ענקית למנצחת על כל התזמורת הזאת – מנהלת בית הספר דוד ילין אילנית מועלם היקרה".

בסרטון רואים את מועלם עומדת במרכז המגרש של בית הספר, כשכל התלמידים סביבה מוחאים כף וקוראים בשמו של אטדגי. מועלם מזמינה אותו למרכז הרחבה לצלילי שירו של חנן בן ארי "אני אלוף העולם", הילדים כולם נעמדים ושרים, וחמישה מהם מניפים שלט שעליו נכתב "אוהבים אותך מרדכי, תודה ולב גדול".

 

 

 

לפוסט המרגש הגיבו מורות, אמהות לתלמידים בבית הספר וועוד רבים אחרים. המורה טל ישראל שצילמה את הסרטון כתבה: "יש לך את האבא הכי מושלם שיש. הוא האבא של כולנו. הילדים וכל הצוות כל כך אוהבים אותו ורוכשים לו כבוד. הזכות והכבוד הם שלנו". מרים סילבר, אם לתלמידה בבית הספר, כתבה: "יש לך אבא מדהים, הוא דואג לילדים בבית הספר כאילו הם הילדים שלו. כששאלתי את הילדה שלי בכיתה א' למי היא רוצה להכין משלוח מנות בפורים, היא ישר אמרה למרדכי". רחל לוי כהן כתבה: "מורדי ראוי לכל הברכות והאהבה של כולם. מסור בצורה יוצאת דופן לעבודה. תמיד מקבל את כולנו בחיוך, בברכת שלום ויום טוב. עושה הרבה מעבר לעבודה הנדרשת ממנו. אין כאלה שומרים".

גם מועלם, מנהלת בית הספר, הצטרפה למברכים בפייסבוק וכתבה: "מרדכי היקר שלנו, לא ינום ולא יישן שומר ישראל. כשאנחנו מגיעים לבית הספר, אתה כבר עומד בשער, תמיד עם חיוך, אדיב וסבלני, וכולנו – הורים, מורים וכמובן הילדים – מודים לך על כך. זכינו שאתה חלק ממשפחת דוד ילין. אוהבים וגאים בך מאוד, אלוף העולם. הכבוד כולו שלנו".

אדרי, זה דורש הבהרה. האם ככה נפרדו מאביך בגלל שהוא פורש או שזו פרידה רגילה של סוף שנה?

"זו פרידה רגילה של סוף שנה. בגלל זה התרגשתי כל כך. מסתבר שתמיד יש עוד מה ללמוד. היחס הזה לעובדים השקופים הוא כל כך לא מובן מאליו. לפי התגובות רואים שכולם רואים אותו כסבא או כאבא. אלה דברים שאפילו אני לא ידעתי על אבא שלי, למשל שהוא מכיר כל ילד בשם שלו, וזה ריגש אותי עוד יותר. לכן רציתי לשתף, כדי שכולם יתרגשו כמוני. ראיתי את הסרטון ופשוט התחלתי לבכות. אני מקווה שיהיו כאלו שייקחו את זה וימשיכו עם זה הלאה, כי אני הולכת להציף את זה בישיבת ראשי ועד הורים בתחילת השנה הבאה וליישם את זה גם אצלנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מרגש מאוד ומחמם את הלב הכרת הטוב❣️

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר