בית הספר היסודי ליאו בק (צילום: שושן מנולה)
בית הספר היסודי ליאו בק (צילום: שושן מנולה)

הורים ביסודי ליאו בק מאיימים לא לשלוח את ילדיהם לבית הספר

לאחר שנודע להורים לתלמידי כיתה ב' בבית הספר ליאו בק בהדר כי המנהלת הפסיקה את עבודתה של המחנכת, הם מאיימים לא לשלוח את ילדיהם לבית הספר ב-1 בספטמבר ודורשים שהמחנכת תישאר בתפקידה. ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנו סומכים על החלטת המנהלת ואין אנו מתערבים בהחלטה זו"

פורסם בתאריך: 19.7.23 15:41

הורים לילדים העולים לכיתה ב' בבית הספר ליאו בק בהדר מאיימים לא לשלוח את ילדיהם לבית הספר ב-1 בספטמבר בגלל שהמנהלת שרית ממן הפסיקה את עבודתה של מחנכת הכיתה לובה ספיבק. ההורים דורשים שספיבק תמשיך להיות המחנכת של ילדיהם ואף כתבו מכתב בעניין למנהלת. כמו כן פנו ההורים למשרד החינוך בירושלים ובמחוז.

"בשנה הבאה מסלקים מאיתנו את המורה לובה – מורה שנתנה לילדים שלנו המון", הם כתבו למשרד החינוך, "יותר ממחצית הילדי הכיתה הם עולים חדשים (לא סיפקו להם אולפן). לובה לימדה את כולם קרוא וכתוב ולהבין את השפה. ביקשנו כל ההורים מהמנהלת להשאיר את המורה עם ילדינו לשנה נוספת. עד כמה שאנחנו יודעים, למנהלת יש סלידה אישית מהמורה, ואנחנו מבקשים שתבדקו את הנושא ותעזרו לנו".

בתשובה שקיבלו ההורים ממשרד החינוך נכתב: "הנושא שבגינו פניתם הוא באחריות מלאה ובלעדית של מנהלת בית הספר והמפקח מטעם משרד החינוך. הורים יכולים לבקש, ולמנהלת יש אילוצי מערכת שמחייבים אותה להפעיל שיקול דעת לטובת כל המערכת. אנו מקווים כי בשנה הבאה התלמידים יקבלו מחנכת מקסימה שתקדם אותם".

 

 

אם לילדה בכיתה: "שבוע לפני סיום הלימודים הודיעה לנו המחנכת שהיא לא ממשיכה ללמד את הכיתה בשנה הבאה ושככה אמרה לה המנהלת. היא גם אמרה לנו שהמנהלת ביקשה שהיא לא תגיד כלום להורים עד השבוע האחרון ללימודים. רצינו לדבר עם המנהלת. בהתחלה היא סירבה ולא רצתה לדבר איתנו, אבל אחר כך היא הסכימה. כשנכנסנו למשרד שלה היא אמרה 'אל תתחילו לדבר, אני אתחיל. המורה שלכם לא נשארת פה. אתם רוצים מורה רוסייה? אני אתן לכם מורה רוסייה. אתם רוצים אולפן? אני אתן לכם אולפן'. לפני הפגישה שלחנו לה מכתב עם חתימות של הורים שבו ביקשנו ממנה שהמחנכת תישאר עם הכיתה, ולא קיבלנו התייחסות. כל הורה כתב ברוסית ובעברית את חוות דעתו על המורה, וזה לא עזר. בבית הספר שלנו נהוג שהמחנכת נשארת שנתיים עם הכיתה. ספיבק היא מורה נפלאה, ואין לנו ברירה אלא להמשיך בכל הכוח. החלטנו שנשאיר את הילדים בבית עם תחילת שנת הלימודים עד שיחזירו את המחנכת".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנו סומכים על החלטת מנהלת המוסד החינוכי בשיקולים הפדגוגיים המקצועיים בשיבוץ עובדי הוראה. אין אנו מתערבים בהחלטה זו. אנו בטוחים כי גם בשנת הלימודים הבאה תשובץ מחנכת שתקדם תהליכים חינוכיים ומיטביים למען התלמידים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. טטיאנה

    כנראה למרוקאית הצברית הפריעה שהרוסייה העולה חדשה מקבלת כבוד ומצליחה.

  2. עופר "המפנה" חיפה

    אל תשלחו אותם זה זבל בית ספר .
    הילד שלי למד שם א'- ב' משפט אחד לא כתב קרא.
    עבר לבן גוריון תוך שלושה חודשים רץ בלימודים כאילו פתחו צוהר

  3. אייל

    הנה האנרכיה כל אחד יחליט מה בא לו לעשות..
    מחר יחסמו ההורים את הכניסה לבית הספר כי לא נראית להם החלטה כזו או אחרת.
    כבר רואים את השלכות האנרכיזם בשמאל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר