איצטדיון סמי עופר (צילום: מיכה בריקמן)
איצטדיון סמי עופר (צילום: מיכה בריקמן)

חברת האיצטדיון להפועל: אם החוב לא ישולם, לא תשחקו בסמי עופר

מנכ"ל האיצטדיון ליאור פרי שלח למנכ"ל הפועל איתי רק מכתב התראה והבהיר כי אם לא ישולם חוב בסך של 450,379.43 שקל, לא יאושר לקבוצה לקיים את משחקי הבית שלה בסמי עופר: "בהתאם להנחיית ראש העיר יונה יהב, אבהיר כי ככל שאי תשלום החוב לא יוסדר בתוך 48 שעות, לא יהיה מנוס ממניעת השימוש במתקני האיצטדיון"

פורסם בתאריך: 5.5.24 13:25

רק לפני חודש חזר יונה יהב לתפקיד ראש העיר אחרי חמש שנים, ועד מהרה הוא גילה שלהפועל חיפה יש חוב של מאות אלפי שקלים על השימוש באיצטדיון סמי עופר.

ביום חמישי שלח מנכ"ל חברת האיצטדיון ליאור פרי למנכ"ל הפועל איתי רק מכתב התראה, ובו הוא הבהיר כי אם לא ישולם חוב בסך של 450,379.43 שקל, לא יאושר לקבוצה לקיים את משחקי הבית שלה באיצטדיון: "כידוע, מדובר בהפרה יסודית של ההסכם בין האיצטדיון להפועל חיפה. אי תשלום החוב פוגע פגיעה כלכלית באיצטדיון, אשר נדרש לשלם לספקים ולצדדים שלישיים לצורך עמידה בהתחייבויות, בין השאר עבור הפועל חיפה. בהתאם להנחיית ראש העיר יונה יהב, אבהיר כי ככל שאי תשלום החוב לא יוסדר בתוך 48 שעות, לא יהיה מנוס ממניעת השימוש במתקני האיצטדיון".

המבחן הראשון של דירקטוריון האיצטדיון, שבראשותו יושב צבי ברבי מהקואליציה העירונית, יהיה כבר ביום חמישי, כשהפועל אמורה לארח בסמי עופר את בני סכנין, ועד לסיום העונה יש לה עוד משחק ביתי אחד – מול מכבי תל אביב. "אם יואב כץ והפועל לא ישלמו את החוב, מבחינת העירייה שישחקו במגרש בקרית ים את כל משחקי הבית שלהם, לא בסמי עופר", אמר ל"כלבו – חיפה והקריות" גורם בכיר בעירייה.

 

 

יצוין כי אם הפועל תזכה בכרטיס לקונפרנס ליג, היא תידרש לרשום מגרש ביתי למשחקי הבית שלה באירופה, ובמצב העניינים הנוכחי ספק אם ניתן יהיה לרשום את סמי עופר מבלי לשלם את יתרת החוב.

אגב, עד כמה בעירייה מנסים לעזור לכץ אפשר להבין מסיכום עקרוני על פשרה בין הפועל להסתדרות, שבמסגרתה תשלם העירייה מחצית מדמי השימוש במגרש האימונים בקרית חיים, שנאמדת ב-30,000 שקל בחודש. עם זאת, בשל לקחי העבר מסרבים בהסתדרות להגיע לפשרה וממתינים לפסיקת בית המשפט.

תגובתו של דובר הפועל חיפה נועם רגב לא התקבלה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירוק

    למה להם לשלם הרבה על כזה איצטדיון
    לפי כמות האוהדים שלה הם יכולים לשחק באיצטדיון ק.ים ויהיה גם מקום לאוהדי האורחת
    הפועל קבוצה פח

  2. 7.

    איני מבין מדוע קבוצת הגועל חיפה לא משחקת באצטדיון שבעכו שלפי כמו הקהל שלה מתאים לה יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר