בית הספר מגינים, אתמול
בית הספר מגינים, אתמול

גם במגינים לא יפתחו את שנת הלימודים

נירים לא לבד: גם הנהגת ההורים בבית הספר מגינים בקרית חיים תשבית את פתיחת שנת הלימודים בכיתות א'-ד' עד לתיקון ליקויי הבנייה בבית הספר. יו"ר הנהגת ההורים במגינים ברוך שמאילוב: "הכל הרוס ומפורק, זה עדיין אתר בנייה. אני לא מבין איך מתכננים להכניס את הילדים לשם ולטפל בדברים תוך כדי תנועה"

פורסם בתאריך: 16.8.23 07:58

הנהגת ההורים בבית הספר מגינים בקרית חיים תשבית את הלימודים בכיתות א'-ד' עד לתיקון ליקויי הבנייה בבית הספר. יצוין כי מגינים הוא בית הספר השני בחיפה שוועד ההורים בו לא מתכוון לפתוח את שנת הלימודים ב-1 בספטמבר, כאשר קדם לו בית הספר נירים בנוה דוד.

על ההשבתה הוחלט במחאה על התנהלותה של עיריית חיפה בעבודות שיקום בית הספר. לדבריו של יו"ר הנהגת ההורים במגינים ברוך שמאילוב, העירייה הודיעה לוועד כי תלמידי כיתות א'-ד' יחזרו ללמוד במבנה בית הספר ששוקם במתחם מגינים, תוך כדי המשך העבודות במקום לבניית מקלטים חדשים לפי דרישת פיקוד העורף. יצוין שתלמידי מגינים למדו השנה במבנים אלטרנטיביים בקריה לאחר שחלק ממבני בית הספר נמצאו לא ראויים לאכלוס ונהרסו.

שמאילוב: "בעירייה מתכננים רק עכשיו לבנות את המקלטים בבית הספר. זאת אומרת שיתבצעו עבודות בבית הספר תוך כדי הלימודים, ולתלמידים בינתיים ילמדו בלי מקלטים".

 

חצר בית הספר מגינים

חצר בית הספר מגינים

 

 

מתי ביקרת במתחם בית הספר?

"אני נמצא שם כל יום. הכל הרוס ומפורק. כל מגרשי המשחקים של בית הספר הרוסים לגמרי מהטרקטורים ומהציוד שנכנסו לשם, מהבלאי ומהעבר. משאיות פגעו בסככות בחצר והרסו אותן. גם הסככה בכניסה לבית הספר, שמיועדת להורים שממתינים לאסוף את ילדיהם, נהרסה. למה עכשיו, בימים החמים האלה, הילדים וההורים צריכים לחכות בשמש בלי סככות? הכל צריך לעבור שיקום, זה עדיין אתר בנייה. הכל נראה רע מאוד, ואני לא מבין איך מתכננים להכניס את הילדים לשם ולטפל בדברים תוך כדי תנועה. טיפול תוך כדי תנועה עלול להימשך גם שנה, שנתיים ושלוש. עדיין לא החליפו את כל החלונות, עדיין לא טיפלו במדרגות, ובעירייה בכל זאת מתעקשים לפתוח את שנת הלימודים במגינים ב-1 בספטמבר".

 

הסככות ההרוסות בבית הספר מגינים

הסככות ההרוסות בבית הספר מגינים

 

שמאילוב מספר כי בית הספר סובל מהצפות כבר שנים ארוכות: "בכל שנה בחורף יש הצפות, ובכל שבוע מביאים ביובית כדי לפתוח את הסתימות. אמרתי לעירייה 'חבל על הזמן ועל כספי הציבור שמתבזבזים. טפלו בזה עכשיו ונסיים עם זה'. בעירייה ענו לי שאם הם היו נדרשים לבנות מבנה חדש אז על פי התקן הם היו חייבים להחליף את כל מערכת הניקוז, אבל בגלל שזה לא מבנה חדש אז הם משאירים את זה ככה. בחורף הכל יחזור על עצמו. כתבתי מיילים לעירייה בנושא אבל הם לא מגיבים. הודעתי להם שלא מקובל עלי לפתוח את שנת הלימודים בבית הספר בתנאים האלה. למה לסכן את הילדים בתוך אתר בנייה בתנאים שהם לא תנאים ללמידה?".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר