כיתה ריקה
כיתה ריקה

העירייה הודיעה: הלימודים בחליסה מחר – בזום

ההחלטה על למידה מרחוק התקבלה בתום הערכת מצב שקיים מנכ"ל העירייה ניר מריאש ובאישורו של מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל. המתנ"ס המקומי ומרכז הגיבורים יישארו סגורים בכל סוף השבוע. ביום ראשון תתקיים הערכת מצב נוספת. מפכ"ל המשטרה: "המתנקשים הם טרוריסטים"

פורסם בתאריך: 28.9.23 15:13

עיריית חיפה הודיעה כי הלימודים בבתי הספר ובגנים בשכונת חליסה יתקיימו מחר (שישי) מרחוק. מהעירייה נמסר כי ההחלטה על למידה מרחוק התקבלה בתום הערכת מצב שקיים מנכ"ל העירייה ניר מריאש ובאישורו של מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל.

עוד נמסר כי "מתוך אחריות לשלומם ולביטחונם של ילדי השכונה ותושביה יישארו המתנ"ס המקומי ומרכז הגיבורים סגורים בכל סוף השבוע".

ביום ראשון תתקיים הערכת מצב נוספת ביחד עם כל הצוותים המקצועיים הפועלים בשכונה, ובהתאם לכך יתקבלו ההחלטות להמשך הלימודים.

היום הושבתו הלימודים בחליסה לנוכח מעשי הרצח הרבים בחברה הערבית, שהגיעו לשיאם עם רציחתו של עאטף אבו כליב בצ'ק פוסט ופעולת הנקם שבה נרצחו חמישה בני משפחה אחת בבסמת טבעון.

 

מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי התייחס היום קצר בטקס הנחת אבן פינה לתחנת המשטרה בשפרעם לשני מעשי הרצח שהתרחשו אתמול: "איני יכול להתעלם מהאירועים שהתרחשו אתמול, וגם בשעה נבדק הקשר בין שני המקרים. כאשר מתנקשים חמושים נכנסים לתוך חצר בית או פותחים בירי במרכזו של כביש ראשי, הם מבחינתי טרוריסטים. לכן כבר אתמול בזירה הנחתי כי לטובת חקירה זו תפעיל משטרת ישראל את כל הכוחות והאמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו. אני אומר כאן באחריות – לא נעצום עין עד שנביא את המתנקשים האלה לדין".

המפכ״ל הוסיף כי "רק השנה סוכלו על ידי המשטרה יותר מ-70 מעשי רצח מתוכננים, כאשר בחלק מהם עבריינים נתפסו עם כדור בקנה רגע לפני חיסול".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לאויב הערבי לא צריך לספק חינוך, רווחה ותשתיות. את האויב הערבי צריך להשמיד

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר