סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)
סניף בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: ברוך אבן)

הריאלי קלט 130 תלמידים שפונו משלומי

אתמול החלו התלמידים מאורט שלומי ללמוד במרחבי הלמידה במתחם הפנימייה הצבאית, והם משתתפים בפעילויות של תלמידי הריאלי. התלמידים, מכיתות ז'-י"ב, מתגוררים מאז הפינוי בבתי מלון בחיפה, והמועצה המקומית דואגת להם להסעות לבית הספר ובחזרה

פורסם בתאריך: 7.11.23 10:05

בית הספר הריאלי קלט 130 תלמידים מבית הספר התיכון אורט שלומי. תלמידי בית הספר פונו ביחד עם כל תושבי המועצה המקומית שלומי בצפון בעקבות ההפגזות של חזבאללה, וחלקם הגיעו לחיפה ונקלטו בריאלי.

אתמול (שני) החלו התלמידים מהצפון ללמוד במרחבי הלמידה במתחם הפנימייה הצבאית הסמוך לקמפוס בית בירם, והם משתתפים בפעילויות של תלמידי הריאלי. התלמידים, מכיתות ז'-י"ב, מתגוררים מאז הפינוי בבתי מלון בחיפה, והמועצה המקומית דואגת להם להסעות לבית הספר ובחזרה לבתי המלון.

גלית גרנות, לשעבר חברת הנהלת הריאלי, אשר מנהלת את מתחם הלמידה: "קיבלתי בקשה מאופיר גליק, מנהל בית הספר אורט שלומי, לנסות ולחבר את התלמידים לריאלי. פניתי למנכ"ל ד"ר יוסי בן דב ולמנהל בית בירם מנדי רבינוביץ׳, והם נעתרו מיד לבקשה. לא הופתעתי כי זה ה-DNA של קהילת הריאלי וידידיו. תוך 48 שעות גייסנו עבורם עשרות מורים מתנדבים, ומאות נמצאים ברשימת המתנה שעוד לא הספקנו להגיע אליהם. אני שמחה שאתמול – היום הראשון לפתיחת הלימודים בריאלי עבורם – הצלחנו להעלות חיוך על פניהם של התיכוניסטים שהיו ספונים בבתי המלון בחוויית פליטות מדכדכת".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר