מיתר קלדרון (צילום: מתוך הסרטון)
מיתר קלדרון (צילום: מתוך הסרטון)

צפו: דרישת השלום המרגשת ששלח המורה לתלמידיו מחוף עזה

מיתר קלדרון, מורה לאנגלית והמחנך של כיתה ז'8 בבית הספר עירוני ה', שלח לתלמידיו ברכה מצולמת מחוף הים של עזה. "אני רוצה שתדעו שאני גאה בכם, מתגעגע אליכם המון ושומר עליכם", אמר קלדרון לתלמידיו, "אני רוצה שתישארו חזקים בשבילכם ובשביל כולנו"

פורסם בתאריך: 15.11.23 07:56

תלמידי כיתה ז'8 בבית הספר עירוני ה' הופתעו והתרגשו כשקיבלו ברכה מצולמת מהמחנך שלהם מיתר קלדרון מחוף הים של עזה. "אני רוצה שתדעו שאני גאה בכם, מתגעגע אליכם המון ושומר עליכם מפה, מהחופים של עזה", אמר קלדרון לתלמידיו, "אני רוצה שתישארו חזקים בשבילכם ובשביל כולנו. תישמרו על עצמכם, אוהב אתכם".

קלדרון משרת כקצין בחיל השריון, ועם פרוץ המלחמה הוא נקרא מיד לדגל. זוהי השנה הראשונה שבה הוא מלמד בעירוני ה', כמחנך וכמורה לאנגלית. המורים שעובדים עמו מספרים על בחור צעיר ומוכשר שנכנס ללב של כולם כבר בחודש הראשון שלו בבית הספר, ויותר מכך – ללב של תלמידיו.

"זו השנה הראשונה שלו בכלל בהוראה", מספרת מורה בבית הספר, "הוא לוקח את החינוך ברצינות, וכך גם את הצבא. יש לנו שבעה מורים במילואים, חלקם מחנכים, וחשוב להם מאוד להישאר בקשר עם התלמידים. עבור המורים מדובר בנתק גדול, במיוחד עבור המחנכים שבהם. מנהל החטיבה סיפר בהתפעלות איך מורה צעיר שנמצא במערכת רק חודש כבר קשור לתלמידים ולבית הספר ושהיה לו חשוב לשלוח את הסרטון הזה. גם מנהלת בית הספר התפעלה מדרישת השלום החמה, ולכן הוחלט להעלות את הסרטון לדף הפייסבוק של בית הספר. כולנו מתגעגעים אליו ומחכים שיחזור".

 

 

מהנהלת עירוני ה' נמסר: "קלדרון, קצין שריון, נמצא במילואים בדרום מתחילת המלחמה. הוא נקשר לתלמידיו מהיום הראשון שלו בבית הספר, ולכן שלח להם את הסרטון מהמילואים. כולנו בעירוני ה' מחכים לו ולשאר המורים המגויסים בדרום ובצפון. התלמידים הגאים והאוהבים שמחים לפגוש אותם כשהם בוחרים להקדיש זמן משעות הרענון הקצר לשיח ולחיבוק עם התלמידים".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר