כוכבי יום החינוך החיפאי (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)
כוכבי יום החינוך החיפאי (צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה)

יום החינוך החיפאי: הוקרת עבודתם של אנשי החינוך במלחמה

הגננת שמבשלת אלפי מנות לחיילים, המורה שהקימה את צוות חרבות ברזל, המורה שנלחם בעזה, המורה משלומי שנקלטה בחיפה והמורה שמייצגת את כלל הצוותים החינוכיים נבחרו להוביל את יום החינוך שמתקיים היום בחיפה

פורסם בתאריך: 6.12.23 10:28

מינהל החינוך בעיריית חיפה מקדיש היום (רביעי) את יום החינוך החיפאי להוקרת עבודתם של אנשי החינוך על רקע מלחמת חרבות ברזל. במסגרת יום החינוך יעניקו הורים ותלמידים מכתבי ברכה ומתנות לאנשי הצוותים החינוכיים ולאנשי המינהלה בבתי הספר, ויתקיימו סדנאות העשרה, הרצאות וטיפולים אלטרנטיביים.

מהעירייה נמסר כי את קמפיין יום החינוך החיפאי מובילים השנה חמישה אנשי חינוך שמייצגים בעשייתם את התרומה המשמעותית של אנשי החינוך לחוזקה של החברה הישראלית, גם מחוץ לגבולות הכיתה:

מירב צינר – גננת גן תירוש שמבשלת ביחד עם קהילת הגן אלפי מנות חמות לחיילים.

מירב גזנאי – מורה בבית הספר לחינוך מיוחד עופר שהקימה את צוות חרבות ברזל שמתרים למען המפונים.

אדם שטרנברג – מורה בתיכון עירוני ה' שגויס למילואים מתחילתה של הלחימה, לא מוותר על חינוך תלמידיו מרחוק ומציג דוגמה אישית לאהבת הארץ, להענקה לחברה ולחינוך לערכים.

 

 

מיכל אטיאס – מורה מפונה משלומי שהשתלבה במערכת החינוך החיפאית ולא הפסיקה ללמד מתוך הבנה שבכוחו של החינוך להעניק יציבות לתלמידיה במציאות המורכבת.

זוהר פאדל – מחנכת בבית הספר נאות פרס שמייצגת את כל הצוותים החינוכיים בעיר ששילבו בכיתותיהם יותר מ-780 תלמידים שפונו לבתי המלון בחיפה מיישובי הצפון והדרום.

ראש מינהל החינוך אילנה טרוק: "יום החינוך החיפאי ראוי לציון השנה יותר מתמיד. בעקבות המצב שבו נתונה המדינה, אנשי החינוך נדרשים להעניק לתלמידיהם מעטפת רגשית, חברתית וחינוכית משמעותית יותר. הם נמצאים עבור התלמידים וההורים ברגעים לא פשוטים של חרדה, יציאה בצו 8 של הורים, אחים ואחיות, ודאגה לגורל יקיריהם. לכן בחרנו השנה לשים דגש על התרומה העצומה של אנשי החינוך והמינהלה במסגרת בתי הספר, הקהילה והמדינה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סוזנה בלה

    בחיפה, המוני אנשים עובדים , התנדבו ומתנדבים עד היום בגיוס ארוחות,ציוד,הסעתם לצפון ולדרום ולא מחכים שיחגגו להם יום לכבודם!
    טוב תעשה עיריית חיפה ותפנה את משאביה לניקוי העיר המלוכלכת!
    50 שנה אני גרה בחיפה ואף פעם לא חוויתי לכלוך כמו ב 5 השנים האחרונות…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר