מתוך כרזת הסרט "שלושה ניסיונות של אהבה"
מתוך כרזת הסרט "שלושה ניסיונות של אהבה"

הסרט "שלושה ניסיונות של אהבה" יוקרן בפסטיבל לקולנוע גאה

סרט של בוגרי מגמת הקולנוע בבית הספר אליאנס נבחר להציג זו השנה השנייה ברציפות בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה בתל אביב. ההקרנה החגיגית של "שלושה ניסיונות של אהבה" תהיה מחר, ונותר רק לקוות ששלושת היוצרים שבינתיים התגייסו - עידן רובין, אוהד לרר ודניאל וייסבורד - יצליחו להשתחרר

פורסם בתאריך: 20.12.23 13:52

הסרט "שלושה ניסיונות של אהבה", שכולו תוצר של מגמת הקולנוע בבית הספר אליאנס, התקבל לפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה ויוקרן מחר (חמישי) בסינמטק תל אביב. זו השנה השנייה שמגמת הקולנוע מייצגת את בית הספר בפסטיבל זה, לאחר שבשנה שעברה נשלח הסרט "תלפיות או לא להיות" אשר זכה בתחרות יצירה צעירה במסגרת הפסטיבל. 

הפסטיבל הבינלאומי, שבו מוקרנים סרטים של יוצרים מכל העולם אשר עוסקים בקהילה הגאה, היה אמור להתקיים בחודש אוקטובר אך נדחה בגלל המלחמה. לפסטיבל נשלחים בכל שנה עשרות סרטים מכל בתי הספר בארץ, אך בודדים זוכים להיות מוקרנים בו.

את הסרט הדוקומנטרי יצרו שלושה בוגרי המגמה שכעת הם כבר חיילים – הבמאי עידן רובין, הצלם אוהד לרר והעורך דניאל וייסבורד. הוא מספר על אורון וקובי שהתחתנו בבניין עירייה בניו יורק, ומיד לאחר החתונה הבינו שיש להם המון אהבה לתת ורצון אמיתי לדור המשך. וכך הם מצאו את עצמם יוצאים למסע אל עבר היעד – להפוך להורים – אך תהליך הפונדקאות הארוך והמתיש היה רצוף מכשולים, אכזבות ושברון לב. אגב, רובין הוא האחיין של קובי, אחד מגיבורי הסרט.

 

 

רכזת מגמת הקולנוע באליאנס שרון שוחט: "הסרט עבר לא מעט טלטלות במהלך הפקתו, וחברי הצוות התמודדו עם כל מיני אילוצים של לוחות זמנים ונסיעות לתל אביב, אבל הם לא הפסיקו להאמין, המשיכו לעבוד במרץ על הסרט, וזה השתלם. הם יצרו סרט מרגש ונוגע שחושף תהליך לא פשוט שזוגות רבים נאלצים לעבור. הסרט התקבל גם לפסטיבל הוד-דוקס שהיה אמור להתקיים בעין הוד ב-12 באוקטובר אך בוטל בשל המצב, ולפסטיבל הבינלאומי Lift-off בבקינהאמשייר באנגליה".

מנהלת החטיבה העליונה באליאנס ורד אזרעי: "הסרט 'שלושה ניסיונות של אהבה' הוא סופם של שני תהליכים – האחד של הקניית ערכי סובלנות, קבלת האחר ואופטימיות, והשני של למידת מיומנויות וידע מסוגים שונים. אני שמחה שתלמידינו זכו להכרה במאמץ הארוך שהושקע בתהליך, ומרגישה שעצם ההכרה הוא הזכייה. ברוח התקופה אני תקווה שנשוב לימי טוב ואהבה ולא רק בסרטים".

רובין: "תהליך הסרט היה קצת מלחיץ. לאחר ששני רעיונות נפלו הגענו אל קובי ואורון כמוצא אחרון. יום הצילום הראשון לא היה מוצלח במיוחד, וביום הצילום הנוסף להשלמה לא הספקנו לצלם את כל מה שרצינו. למרות זאת, אנחנו גאים בתוצאה הסופית. למדנו המון מהחוויה והכי חשוב נהנינו".

 

שלושת יוצרי הסרט "שלושה ניסיונות של אהבה" (צילום: בית הספר אליאנס)

יוצרי הסרט "שלושה ניסיונות של אהבה" (צילום: בית הספר אליאנס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר