גן ילדים (צילום: kot36/depositphotos.com)
גן ילדים (צילום: kot36/depositphotos.com)

בקרוב: הרישום לגני הילדים ולכיתות א'

משרד החינוך הודיע לרשויות המקומיות כי הרישום לשנת הלימודים הבאה לגני הילדים ולכיתות א' ייפתח ב-11 בינואר ויסתיים ב-31 בינואר. בעקבות המלחמה יוכלו רשויות חינוך מקומיות להאריך את מועד הרישום בשבעה ימים

פורסם בתאריך: 24.12.23 13:36

הרישום לשנת הלימודים הבאה (תשפ"ה – 2025-2024) לגני הילדים ולכיתות א' ייפתח ביום חמישי, 11 בינואר – כך הודיע משרד החינוך לרשויות המקומיות. הרישום יימשך עד ליום רביעי, 31 בינואר.

במשרד החינוך מבהירים כי חובת הרישום לגן ילדים חלה על ילדים מגיל 3. עוד אומרים במשרד כי בעקבות המלחמה יוכלו רשויות חינוך מקומיות להאריך את מועד הרישום גם לאחר תום תקופת הרישום שנקבעה, ולהוסיף עוד שבעה ימים. "רשות חינוך מקומית תודיע לתושבים בדבר הארכת תקופת הרישום בדרך הפרסום שנקבעה בתקנות הרישום. בהתאם לתקנה 6(ג') יהיה משרד רישום אחד של רשות חינוך מקומית פתוח לפחות אחת לשבוע במשך כל ימות השנה, בשעות שהיא תקבע לשם רישום תלמידים לגן ילדים ולבית ספר", נכתב בהודעת המשרד.

 

 

באשר לרישום תלמידים עם מוגבלות נכתב כי המשרד מאפשר רישום מוקדם: "מכיוון שתהליך הנגשת המוסד החינוכי לצורכי תלמיד הוא בדרך כלל ממושך, משרד החינוך מאפשר, בתיאום עם מרכז השלטון המקומי ועם נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, רישום מוקדם לילדים עם צרכים מיוחדים הזקוקים להנגשה פיזית".

על רישום למוסד חינוך ברשות מקומית אחרת נמסר מהמשרד כי "אם הורים מעוניינים להעביר את בנם או בתם למוסד חינוך (לרבות מוסד חינוך שאינו רשמי) המצוי ברשות מקומית אחרת מזו שהם מתגוררים בה, תותנה ההעברה בהרשמה למוסד ברשות החינוך המקומית שבה מתגורר הילד באישור הרשות השולחת ובאישור הרשות הקולטת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר