סימני אלימות על גבו של ילד מגן ריף
סימני אלימות על גבו של ילד מגן ריף

אלימות בגן: הילדים חוזרים הביתה עם סימנים כחולים

הורים לילדים בגן ריף בשכונת נאות פרס טוענים כי כמה ילדים בגן נוהגים באלימות קשה נגד חבריהם, ללא התערבות של מערכת החינוך העירונית ומשרד החינוך. אתמול הגן נשאר סגור, ולדבריה של חברה בוועד הסיבה לכך היא ש"שתי הסייעות לא יכולות להשתלט על הגן"

פורסם בתאריך: 10.1.24 14:00

הורים לילדים בגן ריף בשכונת נאות פרס שוקלים להשבית את הגן בגלל בעיות אלימות שלטענתם אינן זוכות לפתרון מצד מערכת החינוך. אתמול (שלישי) הגן לא נפתח, ואחת מהאמהות, חברה בוועד ההורים של הגן טוענת כי הסיבה לסגירה היא ש"שתי הסייעות לא יכולות להשתלט על הגן".

האם פנתה בווטסאפ לכל הורים וכתבה: ״אני בטוחה שכמו שאני לא שומעת הרבה על מה נעשה בגן, רובכם לא יודעים, אבל אני יודעת בוודאות שהבנות שלי מתעוררות משינה, שואלות אם יש גן ומתאכזבות כשהתשובה היא 'כן'. משהו לא טוב קורה בגן, ממש לא טוב. יש לנו חצי שנה עד לכיתה א', ואני בספק אם הילדים האלו יהיו מוכנים רגשית אחרי השנה הזו להכיל את הדבר הגדול הזה שנקרא בית הספר. תעשו בדק בית ותדובבו את הילדים מה קורה בגן".

אב לילד בגן שחווה אלימות: "הבן שלנו חוזר עם סימנים כחולים בכל הגוף. אשתי דיברה עם אחת מהסייעות וראתה שגם היא מכוסה בסימנים כחולים מהאלימות בגן. המצב הזה לא יכול להימשך. הגן יושבת אם במשרד החינוך ובעיריית חיפה לא יתעשתו ומהר, וייתנו לנו פתרון הולם".

 

 

במכתב ששלח האב לאגף החינוך בעירייה ולמשרד החינוך במחוז נכתב: "כבר מתחילת השנה הבן שלי חווה אלימות חריגה וקיצונית מאוד מכמה ילדים שלומדים בגן. בתחילה פנינו לגננת והיא הבטיחה לטפל, אך זה קרה שוב. פנינו למפקחת שהבטיחה לטפל מול הפסיכולוגית של הגן, אך דבר לא התקדם או הסתדר, והילד חזר הביתה עם סימני אלימות קשים. שוחחנו שוב עם הגננת, והיא הבטיחה שהתחילה תוכנית טיפולים מסודרת ושאנחנו צריכים להבין. נתקלנו בעוד הורים שלא הבינו מדוע הילדים לא רוצים ללכת לגן ומדוע הם מרטיבים בלילה, והתמונה התבררה. מסתבר שיש כמה ילדים אלימים בגן, וכל יום ילד אחר חוטף מהם מכות, אפילו בנות. אתמול הגן היה סגור. הודיעו לנו שזה בגלל כוח אדם, אבל מבירור שעשינו הבנו שהסייעות פוחדות להגיע".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "האקלים בגן מטופל על ידי הגורמים המקצועיים במשרדנו וברשות המקומית. לכן הוכנסו אנשי חינוך נוספים רבים לגן – סייעת נוספת, מנתחת התנהגות וצוות לקידום אקלים חינוכי בגן – ונבנתה תוכנית עבודה מותאמת. בשבוע הבא תתקיים פגישה נוספת עם כל הגורמים הרלוונטיים על מנת לדייק את התוכנית".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

סימני אלימות על גבו של ילד מגן ריף

סימני אלימות על גבו של ילד מגן ריף

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עידן

    איך מהעירייה לא נמסרה תגובה (כרגיל) למקרי אלימות כאלה בגני ילדים …
    ביזיון …
    מסכנים הילדים וההורים

  2. הורה

    גם הצוות מסכן וחוטף מהילדים. הפיתרון נמצא אצל אותם הורים לילדים אלימים. לא בעיריה ולא בצוות. אין שרביט קסם שמאפס אותם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר