סניף הדר של בית הספר הריאלי (צילום: אביב מלכי)
סניף הדר של בית הספר הריאלי (צילום: אביב מלכי)

בשל הביקוש הרב: הריאלי האריך את מועד הרישום

מספר הנרשמים לבית הספר הריאלי השנה עלה בכעשרה אחוזים ביחס לשנה שעברה. על מנת לאפשר לתלמידים נוספים להיכנס להגרלה על מקום פנוי בשכבת כיתות א', בשכבת כיתות ז' וברשת הריאליגן האריכה ההנהלה את מועד הרישום

פורסם בתאריך: 11.1.24 13:24

למרות שכר הלימוד הגבוה, הביקוש לבית הספר הריאלי שובר שיאים. מספר הנרשמים השנה עלה בכעשרה אחוזים ביחס לשנה שעברה, ולפיכך החליטה הנהלת בית הספר להאריך את מועד הרישום במטרה לאפשר לתלמידים נוספים להיכנס להגרלה על מקום פנוי בשכבת כיתות א', בשכבת כיתות ז' וברשת הריאליגן.

כזכור, ביום חמשי שעבר התקיים הרישום, והריאלי הקצה לכך ארבע שעות בלבד. אלא שמספר המבקשים להירשם היה גבוה מאוד, וההנהלה האריכה את המועד. על מנת להגדיל את מספר התלמידים בבית הספר הורחבו חלק מהכיתות כדי לאפשר קליטה של תלמידים נוספים.

 

 

מהריאלי נמסר: "שמחנו לגלות שגם השנה, למרות התנאים המיוחדים שבהם התקיים הרישום באמצע המלחמה הקשה, רמת הביקוש לכל המתחמים ושכבות הגיל בבית הספר היתה גבוהה מתמיד, והסתכמה במספר נרשמים הגבוה בכמעט עשרה אחוזים מעל לרמת ההרשמה בעת הזו בשנה שעברה – שגם היא היתה גבוהה מתמיד. לפיכך הוחלט להאריך את מועד ההרשמה במספר ימים".

יצוין כי בעקבות הביקוש הרב לבית הספר בשנים האחרונות הגדילה הנהלת הריאלי את מצבת כיתות א' משמונה כיתות לעשר ואת מצבת כיתות ז' מ-12 ל-13. שכר הלימוד בכיתה א' בשנת הלימודים הבאה (תשפ"ה) יהיה 25,980 שקל ועוד תשלום חד פעמי של דמי תשתית בסך של 500 שקל, ואילו בכיתות ז' יעמוד שכר הלימוד על 44,940 שקל ועוד תשלום חד פעמי של דמי תשתית בסך של 3,500 שקל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר