הפרסום של עיריית חיפה על בית ספר שש שנתי ברמת הנשיא
הפרסום של עיריית חיפה על בית ספר שש שנתי ברמת הנשיא

אולטימטום למשרד החינוך: תיכון ברמת הנשיא או השבתה

יום לאחר האיום לצאת למאבק למען פתיחת תיכון בבית הספר רמת הנשיא, ועד ההורים הסיר את הכפפות. במכתב ששלח יו"ר הנהגת ההורים גדי נרוז'ני למנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל הוא הציב אולטימטום: אשרו הפעלת תיכון או שנשבית את החטיבה מיום חמישי

פורסם בתאריך: 5.2.24 10:50

הנהגת ההורים בחטיבת הביניים רמת הנשיא הגישה היום (שני) מכתב אולטימטום למנהל מחוז חיפה במשרד החינוך ד"ר סער הראל: אשרו הפעלת תיכון במבנה החטיבה או שנשבית את החטיבה מיום חמישי.

כפי שפורסם אתמול ב"כלבו – חיפה והקריות", הנהגת ההורים פנתה לאגף החינוך בעיריית חיפה בדרישה להפעיל בית ספר שש שנתי במבנה, כפי שהעירייה הבטיחו. לאחר שדרישתם נענתה בשלילה הבטיחו ההורים לצאת למאבק – וקיימו.

במכתב ששלח יו"ר הנהגת ההורים הבית ספרית גדי נרוז'ני להראל נכתב: "ביום רביעי, 7 בפברואר, תתקיים השבתה חלקית עד לשעה 11:00. מיום חמישי, 8 בפברואר, תתקיים השבתה מלאה עד להודעה חדשה. ההשבתה תסתיים אם נקבל תשובה עניינית ומענה לצרכים של ילדינו התואמים את התחייבותכם להקמת בית החינוך השש שנתי רמת הנשיא".

 

 

במכתב פירט נרוז'ני את השתלשלות העניינים מאז שנת 2020, שבה נפתח בית הספר, ועד היום. בין השאר נכתב כי ביום הפתוח שהתקיים ב-10 בינואר בחטיבת הביניים נתנה העירייה להורים להבין שבית הספר ימשיך כתיכון שש שנתי, וכי שבועיים לאחר מכן קיבלה הנהלת בית הספר מהעירייה הודעה שבגלל מיעוט נרשמים לא תיפתח חטיבה עליונה בבית הספר. "אנו מבינים כי אכן זהו מספר 'קטן' של נרשמים, אך עם זאת אנו יודעים ומבינים שבית הספר נמצא בתהליך צמיחה ואין אנו דורשים בשלב זה מגוון רחב של מגמות. שלוש מגמות יספיקו לפתיחת שכבת י'".

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" הביע נרוז'ני צער על כך שהעירייה ומשרד החינוך גורמים לדבריו סבל לילדים: "הם לא חושבים שם על טובת הילדים. הילדים פיתחו ציפייה להישאר במקום שהם מכירים אותו כי הובטח להם שהם ימשיכו ללמוד בשכונה. פתאום מהיום למחר ההחלטה השתנתה. מישהו בכלל חושב על ההשלכות של ההחלטה הזו על הילדים? הבטחות צריך לקיים".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "משרד החינוך אישר לפני שלוש שנים בוועדה העליונה לפתוח חטיבת ביניים ברמת הנשיא. נושא רישום למוסדות חינוך חל על הרשות המקומית. ההחלטה על פתיחת כל בתי הספר בחיפה לרישום לבוגרי חטיבת הביניים רמת הנשיא ניתנה להורים ולתלמידים בזכות העובדה שזו חטיבה עצמאית (יחידה בעיר) שאין לה קישור לתיכון כזה או אחר. היא מאפשרת לכל תלמיד לבחור משפע המגמות שקיימות בעיר בהתאם לנטיית לבו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר