שביתה בבית ספר
שביתה בבית ספר

מועצת התלמידים הארצית מאיימת להשבית את התיכונים

אם עד יום רביעי לא ייחתם הסכם שכר בין ארגון המורים למשרד האוצר מאיימת מועצת התלמידים והנוער הארצית להשבית ביום חמישי את בתי הספר התיכוניים בכל הארץ: "במשך שנים המבוגרים לא מצליחים לקיים שיח ולא מביאים סוף לבלגן"

פורסם בתאריך: 25.3.24 07:31

מועצת התלמידים והנוער הארצית מאיימת להשבית ביום חמישי את בתי הספר התיכוניים בכל הארץ אם עד יום רביעי לא ייחתם הסכם שכר בין ארגון המורים למשרד האוצר.

מועצת התלמידים כתבה בהודעתה כי "אם הסכם שכר אשר יבטיח שקט במערכת החינוך לא ייחתם עד ליום רביעי בשעה 20:00, תלמידי התיכונים ישבתו ביום חמישי ולא יגיעו לבתי הספר".

עוד נכתב בהודעה: "כבר שנתיים שאין הסכם שכר חתום בין משרד האוצר לארגון המורים, ובמהלכן תלמידי התיכונים סופגים פגיעה ממושכת של חוסר יציבות הנובעת מאי קבלת הציונים ומשוב מקדם על הלמידה שלהם, מביטול הטיולים, מביטול יציאה למסעות לפולין אשר מעצבים את הדמות הישראלית ופגיעה בהכנות לבגרויות וחוסר שגרה במערכת. תלמידי התיכונים הם אותו דור קורונה שישב ולמד באמצעות הזום, דור שכבר ספג עיצומים בשנים הקודמות ודור שגדל ישירות בתוך המלחמה – ילדים מפונים, ילדים להורים במילואים, ילדים שראו זוועות ועכשיו גם צריכים להתמודד עם עיצומים".

 

 

המועצה ציינה כי "אחת ממטרות מערכת החינוך היא ללמד לשיח מכבד ובוגר. תלמידי התיכונים מרגישים שבמשך שנים הם אלו שנפגעים דווקא בגלל שהמבוגרים לא מצליחים לקיים שיח כראוי ומייצרים שוב ושוב פתרונות 'פלסטר' שרק דוחים את הפתרון ולא מביאים סוף לבלגן".

בסיום ההודעה נכתב כי יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית ספיר מוספי נפגשה השבוע עם יו"ר ארגון המורים רן ארז ועם נציג משרד האוצר האחראי על ההסכם, והמסקנות מהשיח עמם היו: "שבו לדבר": "מדובר בפער שצריך לסגור על מנת להבטיח מערכת חינוך יציבה גם לתלמידים שהיום נמצאים בחטיבות הביניים ובבתי הספר היסודיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר