יונה יהב (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
יונה יהב (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

תלמידים מעוספיא ודלית אל-כרמל יורשו ללמוד בחיפה

יונה יהב הנחה את מערכת החינוך העירונית לאפשר לתלמידים דרוזים מעוספיא ומדלית אל-כרמל להירשם למוסדות חינוך בעיר. זאת לאחר שבקדנציה הקודמת הוחלט בעיריית חיפה למנוע מתלמידים תושבי היישובים הדרוזיים הסמוכים לעיר להירשם לבתי ספר עירוניים בחיפה

פורסם בתאריך: 3.4.24 12:13

ארבע וחצי שנים לאחר שעיריית חיפה מנעה מתלמידים דרוזים תושבי עוספיא ודלית אל-כרמל להירשם לבתי ספר עירוניים בחיפה, ראש העיר הנבחר יונה יהב הנחה את מערכת החינוך העירונית לאפשר לאלתר לתלמידים מהחברה הדרוזית להירשם למוסדות חינוך בעיר.

ממטה יהב נמסר: "הנחיה זו, שהיא בין הראשונות להתקבל עם כניסתו לתפקיד, תבטל את הוראתה של ראש העיר היוצאת עינת קליש רותם, אשר אסרה על שילוב התלמידים הדרוזים במערכת החינוך החיפאית. התלמידים הדרוזים אשר מתגוררים ברשויות הסמוכות לחיפה – דלית אל-כרמל ועוספיא – יוכלו לשוב ולבחור להשתלב במוסדות החינוך בעיר".

עוד נמסר כי "מדיניות שילוב הדרוזים במערכת החינוך בחיפה הונחלה בתקופת כהונתו הראשונה של יהב, אך בוטלה באופן מפתיע על ידי קליש רותם. בהתאם להודעת ראש העיר, התלמידים הדרוזים יוכלו להירשם כבר עתה ללימודים בבתי הספר החיפאיים בשנת הלימודים תשפ"ה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיפאי

    מר יהב.תמיד אבל תמיד תאמץ לחכך את אחינו הדרוזים.ותמיד אבל תמיד תוקיע את המתנגדים למדינת ישראל ותומכי הטרור מחד"ש.קיבלת החלטה נכונה שחזרת בך.בהצלחה

  2. איש

    "חיפאי" בוודאי אינו חיפאי, תחזור לחור הגזעני ממנו זחלת כי בחיפה ערבים הם שכנים וחברים ומי שלא טוב לו, יום טוב לו…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר