בית הספר זכרון יוסף (צילום: ירון צור לביא)
בית הספר זכרון יוסף (צילום: ירון צור לביא)

שלושה חודשי מבחן לבית הספר זכרון יוסף

לבקשת ראש העיר חיפה יונה יהב הסכימו ההורים לא להשבית את בית הספר ולתת הזדמנות למתווה שגובש ושכולל מרכיבים של בקרה. עם זאת מדגישים ההורים שהם יבחנו את הנעשה בבית הספר מקרוב וישקלו את צעדיהם בתום התקופה

פורסם בתאריך: 21.8.17 14:31

ועד ההורים בבית הספר הממלכתי זכרון יוסף בחיפה לא ישבית את בית הספר ב-1 בספטמבר. לדבריו של יו"ר ועד ההורים יובל רפפורט-רום, ההחלטה לא להשבית את בית הספר התקבלה בשל בקשתו של ראש העיר יונה יהב לאפשר לבית הספר תקופת מבחן של שלושה חודשים. בוועד מצפים שמשרד החינוך במחוז ייתן מענה קונקרטי לתלונות ההורים וייפגש איתם, וזאת לאחר שנציגי המחוז שנשלחו לבית הספר לא נתנו מענה לטענות הקשות של ההורים נגד המנהלת גילה דור.

רפפורט-רום: "כהורים וכתושבי חיפה איננו יכולים להתעלם מבקשה אישית של ראש העיר לאפשר תקופת מבחן קצרה של שלושה חודשים שבה ייבחן לעומק המצב בבית הספר. נמשיך לעקוב מקרוב אחר הנעשה בבית הספר ונציף בעיות שעשויות לעלות – הכל מתוך מטרה לשפר את העתיד של ילדינו. משרד החינוך הוא הגוף האמון על החינוך היסודי, ולכן הוא זה שהיה צריך לספק פתרון למשבר בבית הספר ולא עיריית חיפה שלה יש משאבים מוגבלים בתחום. נמשיך לדרוש ממנהל המחוז ד"ר סער הראל מענה לתלונותינו, ואנחנו עדיין מצפים להיפגש איתו כדי לשמוע ממנו איך הוא מתכוון לפתור את המשבר העמוק שאליו נקלע בית הספר האהוב שלנו".

במשרד החינוך מדברים על סיוע למנהלת בניהול. האם זה לא מספק אתכם?

"לאחרונה הוצג בפנינו מתווה חדש בהובלה של העירייה, אשר כולל מרכיבים חדשים של בקרה. גיבוש המתווה דרש השקעה של זמן, מחשבה ומשאבים כספיים, ועל כך אנו מודים ליהב ולחברת מועצת העיר סיגל ציוני שהתגייסו באופן אישי לבניית המתווה והם מחויבים להצלחתו".

לדבריו של רפפורט-רום יאפשר הוועד את פתיחת שנת הלימודים "רק מתוך כבוד לראש העיר ומתוך רצון למזער את הפגיעה בילדינו. עם זאת, נמשיך לשקול את צעדינו עד לנקודת המבחן הראשונה של המתווה בדצמבר. עומדות בפנינו כמה אפשרויות פעולה, כולל השבתת בית הספר, וזאת ככל שנחוש שהמתווה אינו מתקדם כמצופה".

הראל מסר בתגובה: "אינני מכיר את מה שאמר ראש העיר לוועד ההורים. יש מתווה ונעבוד לפיו".

ההורים טוענים שעד עכשיו לא נפגשת איתם.

"אני קשוב מאוד להורים אבל מסתכל גם מהבחינה המקצועית. אני נפגש עם הורים כשאני יכול לעשות משהו ארכימדי אחר מאשר אנשי הצוות שלי שהגיעו לשם. מפקחת המחוז נפגשה עם ההורים כמה פעמים, וגם מתאמות מטעם המחוז ומפקחת בית הספר נפגשו איתם. הם השגרירים שלי שם. אמנם ההורים מדברים רק על העירייה כמי שעוזרת לבית הספר, אבל מי שמשקיע שם משאבים ניכרים, כולל תקנים נוספים, ומי שמאפשר לבית הספר מרחב תנועה וגמישות כדי שיוכל לפתוח את שנת לימודים זה משרד החינוך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר