בית הרוח והרעות בבית בירם (צילום: בית הספר הריאלי)
בית הרוח והרעות בבית בירם (צילום: בית הספר הריאלי)

משנת הלימודים הבאה: קמפוס חינוכי בריאלי

קמפוס חינוכי יפעל במתחם בית הרוח והרעות בבית בירם ובמתחמים נוספים של בית הספר, והפעילות תכלול הכשרות פדגוגיות ופעילויות העשרה חינוכית עבור פרחי הוראה, הורים, תלמידים, סייעות ומורים פעילים. את הקמפוס תנהל זהבית זליג שתעזוב את סניף מרכז הכרמל

פורסם בתאריך: 7.4.24 15:41

בית הספר הריאלי פותח את שעריו לתושבי העיר, ומשנת הלימודים הבאה (תשפ"ה) יפעל בבית בירם קמפוס חינוכי. הפעילות תתקיים במתחם בית הרוח והרעות ובמתחמים נוספים של בית הספר, והיא תכלול הכשרות פדגוגיות ופעילויות העשרה חינוכית עבור פרחי הוראה, הורים, תלמידים, סייעות ומורים פעילים.

את התוכנית תוביל מנהלת סניף הריאלי במרכז הכרמל (מטו"ס) זהבית זליג שתסיים לצורך כך את תפקידה בסוף שנת הלימודים. בשבועות הקרובים יפרסם הריאלי מכרז פנימי לאנשי החינוך של בית הספר לניהול סניף מרכז הכרמל החל משנת הלימודים הבאה.

בריאלי מציינים כי ההחלטה לפתוח את שערי בית הספר לציבור באה לאחר תהליך חשיבה ושיח עם הוועד המנהל של בית הספר, אשר רואה את הקהילה העירונית כמערכת אקולוגית (אקוסיסטם) רחבה, המייצגת מגוון צרכים חינוכיים.

 

 

זליג: "בכל שנות עבודתי כאשת חינוך וכמנהלת בריאלי למדתי שהחינוך הוא עולם שלם הנוגע בכל מימדי הקהילה. החינוך הוא משימה משותפת של בית הספר וההורים, הוא מתרחש הרבה מעבר לכותלי בית הספר ולשעות הלימוד, ופועל גם במסגרת חוגים, תנועות הנוער וכמובן בבית. היום יותר מתמיד אני פוגשת את הצורך של הקהילה הרחבה לקבל כלי חינוך עדכניים עבור המורים וההורים, ואת הצורך בהעשרה ובהקניית כלי התמודדות חדשים עבור התלמידים גם לאחר שעות הלימודים. הצוות החינוכי בריאלי מפתח ומיישם כלים כאלה באופן מתמיד, ואני מאמינה שכעת הגיע הזמן לשתף אותם עם הקהילה בצורה רחבה יותר, ומתוך ראייה לטווח ארוך".

לדבריה, הגישה העומדת בבסיס החזון של מעורבות בית הספר בקהילה מאפיינת ארגונים מובילים בארץ ובעולם אשר מבינים שמעורבותם בחברה ובסביבה היא מרכיב חיוני במשימתם הרחבה ובקיימותם לטווח הארוך.

 

זהבית זליג (צילום: בית הספר הריאלי)

זהבית זליג (צילום: בית הספר הריאלי)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר